    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Date: Thu, 29 Oct 2020 10:55:06 +0100
    From: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 29.10.2020 o 07:04 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest
    > poza zainteresowaniem prokuratury.
    >
    > "Z ustaleń "Gazety Wyborczej" wynika, że sprawę potrącenia skierowano do
    > Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów. Jednak w bardzo krótkim czasie
    > przeniesiono ją "szczebel" do góry - do Prokuratury Okręgowej.
    > "Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza, że
    > sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."
    >
    > Ciarka dla odmiany stwierdza, że wszyscy są równi wobec prawa. Co
    > prowadzi do niepokojącego wniosku, że jeśli masz coś naprzeciwko
> [...]
    Lekki OT będzie.
    Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki
    wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli
    poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie
    zmieni.
    Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów "pacyfikujących"
    manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy kasy) gdy PIS
    odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli tłumaczyć się "to nie
    ja; ja tylko wykonywałem rozkazy".
    Może widmo odpowiedzialności karnej oraz zabrania emerytur, ostudzi zapędy
    co niektórych.

    P.S. Mam dwa kulsony w rodzinie (siostrzenica i jej mąż, obydwoje
    drogówka) i z rozmowy z nimi rok temu wynikało, że czekają na emeryturę i
    cieszą się z tego, że mieszkają "na prowincji" z dala od politycznego
    zgiełku.
    Kamil