  • 131. Data: 2020-11-05 19:14:11
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 18:44, J.F. pisze:

    > To widac zapomnieli zamknac bramy z podworek.

    Przecież wiadomo z której bramy i którego podwórka.

    > No tramwaje tam widze stojace, to chyba jakos zamknieta bez uzgodnienia ...

    Tramwaje i autobusy stoją praktycznie przy każdej demonstracji. To nie
    jest tak, że godzinę wcześniej zamykają.

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2020-11-06 12:07:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przecież wiadomo z której bramy i którego podwórka.

    Ale tam jak rozumiem wiecej podworek i bram, i z kazdej moze ktos
    wyjechac.

    Na filmie nawet widac drugi samochod, ktory tak jakby chcial wyjechac.

    >Tramwaje i autobusy stoją praktycznie przy każdej demonstracji. To
    >nie jest tak, że godzinę wcześniej zamykają.

    Ja tam niedoswiadczony, u mnie nie ma protestow co tydzien :-)

    J.

  • 133. Data: 2020-11-06 14:39:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 12:07, J.F. pisze:

    > Ale tam jak rozumiem wiecej podworek i bram, i z kazdej moze ktos wyjechac.

    Przyjrzyj się jeszcze raz - nie tak dużo i zdecydowanie nie każdy. W
    sumie można by zrozumieć policjantów, co założyli, ze z tych akurat bram
    ludzie niestabilni psychicznie wyjeżdzać nie będą....

    --
    Shrek

  • 134. Data: 2020-11-06 15:01:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Przyjrzyj się jeszcze raz - nie tak dużo i zdecydowanie nie każdy. W
    >sumie można by zrozumieć policjantów, co założyli, ze z tych akurat
    >bram ludzie niestabilni psychicznie wyjeżdzać nie będą....

    trudno, aby kazda brame obstawiali, szczegolnie, ze zadnej oficjalnej
    demonstracji nie bylo :-)

    Ale ... gdzie stal ten korek samochodow, a gdzie oni siedzieli na
    przejsciach - bo mi to wyglada na srodek pustej ulicy, siedziem tam na
    przejsciu troche glupio :-)

    J.

  • 135. Data: 2020-11-06 15:25:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 15:01, J.F. pisze:

    > trudno, aby kazda brame obstawiali, szczegolnie, ze zadnej oficjalnej
    > demonstracji nie bylo :-)

    Zwłaszcza bramę MSWIA oraz ABW. Generalnie można założyć, że pracują tam
    odpowiedzialni ludzie. Oczywiście w obecnych czasach można się na takim
    założeniu nomen omen przejechać.

    > Ale ... gdzie stal ten korek samochodow, a gdzie oni siedzieli na
    > przejsciach - bo mi to wyglada na srodek pustej ulicy, siedziem tam na
    > przejsciu troche glupio :-)

    Tu miała miejsce akcja:

    https://www.google.pl/maps/@52.2104281,21.0210704,3a
    ,75y,166.96h,85.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY3Q1oVwKZ6uL
    XXv0uqphQA!2e0!7i16384!8i8192

    A wyjechał z tego gmachu
    https://www.google.pl/maps/@52.209128,21.0172943,3a,
    71.3y,357.45h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAKvtgadu7Q-
    7WmszafaWMQ!2e0!7i16384!8i8192

    --
    Shrek

  • 136. Data: 2020-11-06 16:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >Tu miała miejsce akcja:
    >https://www.google.pl/maps/@52.2104281,21.0210704,3
    a,75y,166.96h,85.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY3Q1oVwKZ6u

    Chyba ciut dalej, bo na filmie Olina widac ten ceglany budynek boku -
    juz za skrzyzowaniem z Goworka
    https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

    >A wyjechał z tego gmachu
    >https://www.google.pl/maps/@52.209128,21.0172943,3a
    ,71.3y,357.45h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAKvtgadu7Q
    -7WmszafaWMQ!2e0!7i16384!8i8192

    I tu mi sie cos nie zgadza.
    Bo jesli Pulawska byla pusta, to ja musieli policjanci odciac gdzies
    wczesniej.

    Pulawska zamkneli, a wjazd z Rakowieckiej nie ?
    Ale Rakowiecka chyba w miare ruchliwa, to by sie korek utworzyl.
    No chyba, ze Rakowiecka zablokowali gdzies wczesniej, np przy
    Wisniowej, co ma duzy sens, bo mozna ruch skierowac na bok.

    Rakowiecka, i Narbutta, i Madalinskiego i kolejne ... szeroka akcja
    :-)
    Maja doswiadczenie ? :-)

    Alternatywna wersja - pojechal pasami pod prad, bo akurat puste, a
    jemu wolno :-)
    A jakos tak dziwnie stoi na poczatku filmu.

    J.

  • 137. Data: 2020-11-06 16:55:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 16:28, J.F. pisze:

    > Chyba ciut dalej, bo na filmie Olina widac ten ceglany budynek boku -
    > juz za skrzyzowaniem z Goworka
    > https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

    Konkretnie na skrzyżowaniu

    https://www.google.pl/maps/@52.2109334,21.0208681,3a
    ,31.4y,13.61h,89.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQQGYbDZAp4T
    eWR4j3LKD4g!2e0!7i16384!8i8192

    Widać dojazd z prawej.,

    > No chyba, ze Rakowiecka zablokowali gdzies wczesniej, np przy Wisniowej,
    > co ma duzy sens, bo mozna ruch skierowac na bok.

    Albo stali przy rakowieckiej i kazali skręcać w prawo, ale przecież nie
    będzie kulson rozkazywał agentowi specjalnej troski..

    > Rakowiecka, i Narbutta, i Madalinskiego i kolejne ... szeroka akcja :-)
    > Maja doswiadczenie ? :-)

    Narbutta na skrzyżowaniu z niepodległości też stała. Jacyś ludzie
    krzyczeli jebaniu pisu i bosaka;)

    --
    Shrek