  • 1. Data: 2018-01-18 22:38:06
    Temat: Wellman - Piekara
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    3817,znany-pisarz-pozwany-przez-dorote-wellman-mam-z
    aplacic-prawie.html

    Czy nie działa:

    "Art. 379. Przesłanki nieważności postępowania
    Dz.U.2016.0.1822 t.j. - Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania
    cywilnego
    Nieważność postępowania zachodzi:

    5) jeżeli strona została pozbawiona możności obrony swych praw"

    Pan Piekara niewątpliwie został pozbawiony możności obrony, bo nie został
    powiadomiony o rozprawie.

  • 2. Data: 2018-01-18 23:27:22
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-18 o 22:38, KRZYZAK pisze:
> [...]
    >
    > 5) jeżeli strona została pozbawiona możności obrony swych praw"
    >
    > Pan Piekara niewątpliwie został pozbawiony możności obrony, bo nie został

    A może przyjął termin rozprawy do wiadomości na tzw. posiedzeniu
    pojednawczym? A może nie raczył celowo odebrać pisma z sądu?

    Kolejny znawca procedur i akt sprawy, co zresztą w twoim akurat
    przypadku w ogóle nie dziwi. Nie bez powodu odmówiono mu przywrócenia
    terminu.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-01-18 23:47:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2018 o 22:38, KRZYZAK pisze:
> [...]
    >
    > 5) jeżeli strona została pozbawiona możności obrony swych praw"
    >
    > Pan Piekara niewątpliwie został pozbawiony możności obrony, bo nie został

    Został. Nie musisz być powiadomiony żeby być powiadomionym.

  • 4. Data: 2018-01-18 23:48:20
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2018 o 23:27, Sonn pisze:
> [...]
    >
    > Kolejny znawca procedur i akt sprawy, co zresztą w twoim akurat
    > przypadku w ogóle nie dziwi. Nie bez powodu odmówiono mu przywrócenia

    Adres.

  • 5. Data: 2018-01-18 23:52:04
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 23:26:58 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

    > A może przyjął termin rozprawy do wiadomości na tzw. posiedzeniu
    > pojednawczym? A może nie raczył celowo odebrać pisma z sądu?

    Nie było posiedzenia pojednawczego, a pisma były wysyłane na adres, pod którym
    Piekara nie mieszka.

  • 6. Data: 2018-01-18 23:53:30
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 23:48:13 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > Został. Nie musisz być powiadomiony żeby być powiadomionym.

    Nie został. Korespondencja była wysłana na zły adres.

  • 7. Data: 2018-01-19 00:04:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-18, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > Nie było posiedzenia pojednawczego, a pisma były wysyłane na adres, pod którym
    Piekara nie mieszka.

    Był tam zameldowany, pesel się zgadzał.

    "Od samego początku pisma procesowe były doręczane na adres zameldowania
    Jacka Piekary. Nie podejmował tej korespondencji. Dopiero po wszczęciu
    procedury egzekucyjnej napisał pismo, z którego wynikało, że mieszka pod
    innym adresem. Nie przedstawił jednak na to żadnego dowodu i przez to nie
    pozostawił sądowi wyboru. Sąd nie mógł przywrócić terminu na sprzeciw od
    wyroku zaocznego, bazując tylko na jego słownych stwierdzeniach - komentuje
    mec. Anna Kruszewska."

    za: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2291
    5409,pisarz-obrazal-dorote-wellman-teraz-robi-z-sieb
    ie-ofiare-systemu.html

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-01-19 00:18:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-18 o 23:47, Smok Eustachy pisze:
    3817,znany-pisarz-pozwany-przez-dorote-wellman-mam-z
    aplacic-prawie.html

    > Został. Nie musisz być powiadomiony żeby być powiadomionym.

    Został powiadomiony przez pełnomocnika jak już chyba sprawa się zaczęła.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-01-19 00:20:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 00:04, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    >
    > za: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2291
    5409,pisarz-obrazal-dorote-wellman
    -teraz-robi-z-siebie-ofiare-systemu.html

    Sędziowie w Sądach bywają bardzo wredni.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-01-19 01:19:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-18, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    Piekara nie mieszka.

    5409,pisarz-obrazal-dorote-wellman
    > -teraz-robi-z-siebie-ofiare-systemu.html
    >
    > Sędziowie w Sądach bywają bardzo wredni.

    E, nie wiem. Mam dużo większe watpliwości co do wysokości (de facto)
    "kary", ale w kwestii doręcznia, to niby jak? Masz gdzieś jakiś adres
    podany w sumie do wiadomości urzedów i nie interesuje cię co na ten
    adres przychodzi? A potem też co? Nie zdajesz sobie sprawy, że jak się
    cos twierdzi co ma pociągać za sobą istotne skutki prawne, to dobrze by
    było takie twierdzenie czymś poprzeć? Jak to nazwać?

    --
    Marcin