    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wellman - Piekara
    Date: Fri, 19 Jan 2018 00:19:09 GMT

    On 2018-01-18, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    Piekara nie mieszka.

    5409,pisarz-obrazal-dorote-wellman
    > -teraz-robi-z-siebie-ofiare-systemu.html
    >
    > Sędziowie w Sądach bywają bardzo wredni.

    E, nie wiem. Mam dużo większe watpliwości co do wysokości (de facto)
    "kary", ale w kwestii doręcznia, to niby jak? Masz gdzieś jakiś adres
    podany w sumie do wiadomości urzedów i nie interesuje cię co na ten
    adres przychodzi? A potem też co? Nie zdajesz sobie sprawy, że jak się
    cos twierdzi co ma pociągać za sobą istotne skutki prawne, to dobrze by
    było takie twierdzenie czymś poprzeć? Jak to nazwać?

    --
    Marcin