  • 91. Data: 2018-01-21 02:40:01
    Temat: Re: Wellman - Piekara [uwzględnia kosztów "karnych ogłoszeń w mediach" WPROST w wyroku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> pisze:

    > Jak to właściwie jest? Nakładając obowiązek przeprosin w mediach sąd
    > oczywiście kieruje się wagą sprawy i zasięgiem mediów.
    >
    > Czy może albo powinien kierować się również tym, ile te ogłoszenia kosztują?
    >
    > MJ

    IMHO Sędzia może i powinien ale widać jak nie musi to się nie kieruje.
    Taki przypadek gdy koszt ogłoszeń przekracza ponad 10 razy koszy
    wymienione kwotami wprost bez śladu że sędzia był tego świadom
    _dla mnie_ świadczy że sądy i sędziowie [pozostawiają wiele do życzenia].
    _Nagradzanie_ GW ogłoszeniami w wysokości 370_000 PLN za to że po całej
    Polsce rozniosła _z własnej inicjatywy_ "jak to Wellman została
    obrażona" dla mnie jest po prostu chore, koszmarnie chore.

    --
    A. Filip

  • 92. Data: 2018-01-21 02:46:29
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:

    > Powinien nałożyć obowiązek tam, gdzie było nakłapane. Takie
    > orzecznictwo ponoć jest.
    >
    > https://twitter.com/zaradkiewicz/status/953925824612
    306949

    On sam w GW nie nakłapał [370_000 PLN za karne GW ogłoszenia]

    Czy w związku z tym że to GW "szeroko rozniosła zniesławienie"
    to GW powinna ponieść te _kluczowe_ koszty ogłoszenia przeprosin w GW?
    Jak dla mnie GW ochoczo pomagała w szerzeniu "zbrodniczego
    zniesławienia Wellman" _z własnej inicjatywy_ cytując wypowiedzi
    "z internetu".

    --
    A. Filip

  • 93. Data: 2018-01-21 03:08:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 22:45, Marek pisze:

    > No ale jakoś to się nie sprawdzilo w tym wątku, więc co to za argument?
    > Było już setki omawianych tu przypadków, gdzie "oficjalny" adres
    > meldunkowy spowodował problemy, bo zainteresowany mieszka pod innym i
    > nie ma pojęcia o postępowaniu.

    Ciekawa jestem kto jego lipny adres wyszukal. Przecież on sam nie podał,
    bo nie pomyslal nawet, że na żartobliwy wpis (na grupach dyskusyjnych są
    gorsze) sprawa poleci do sadu z jego zlym adresem.

    --
    animka

  • 94. Data: 2018-01-21 03:12:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 23:38, Smok Eustachy pisze:

    > Meldunek to nie adres do korespondencji. Adres do korespondencji to albo
    > adres do korespondencji podany wprost albo zamieszkania.

    Otóż to! Pani Welman nie poszukała dobrego adresu. Sąd nie musi adresów
    szukać tylko wysyła na taki jaki podała powódka.

    > Ciekawa dyskusja:
    > http://wo.blox.pl/2018/01/Wellman-kontra-Piekara.htm
    l#ListaKomentarzy

    --
    animka

  • 95. Data: 2018-01-21 03:14:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 02:40, A. Filip pisze:

> [...]
    > Polsce rozniosła _z własnej inicjatywy_ "jak to Wellman została
    > obrażona" dla mnie jest po prostu chore, koszmarnie chore.

    Mam nadzieję, że Pan Ziobro tę chałajstrę rozgoni na trzy wiatry. Oby
    tylko zdążył i dożył tej chwili.

    --
    animka

  • 96. Data: 2018-01-21 09:38:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Jan 2018 22:55:52 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Co to znaczy "się nie sprawdziło"? Listy były wysyłane na ten
    > adres, na
    > który chciała strona, aby były wysyłane.

    Serio? To czemu owa strona nie otrzymała tych listów? Celem wysyłania
    korespondencji nie jest samo wysłanie ale prawidłowe dostarczenie.

    --
    Marek

  • 97. Data: 2018-01-21 09:54:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 09:38, Marek pisze:

    > Serio? To czemu owa strona nie otrzymała tych listów? Celem wysyłania

    Dlatego, że zaniedbała swoje interesy.

    > korespondencji nie jest samo wysłanie ale prawidłowe dostarczenie.

    I zostały - wysłano na adres, który strona podała jako swój oficjalny.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2018-01-21 10:57:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jan 2018 09:54:34 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > I zostały - wysłano na adres, który strona podała jako swój
    > oficjalny.

    Chyba mówimy o innych sprawach. Wątek jest o pozwanym, który nie miał
    pojęcia o postępowaniu bo powód podał nieskuteczny adres.

    --
    Marek

  • 99. Data: 2018-01-21 10:58:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 09:54, Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że zaniedbała swoje interesy.

    > I zostały - wysłano na adres, który strona podała jako swój oficjalny.

    I tu piszesz nieprawdę.
    Strona tego adresu nie podała jako oficjalny.
    To że kiedyś się tam zameldował nie oznacza że kiedykolwiek
    podaje ten adres do korespondencji.
    Nie spotkałeś się nigdy z przypadkiem zameldowania w miejscu gdzie
    się nie mieszka i nie bywa?
    Szwagier jest zameldowany w centrum miasta u jakiejś ciotki a
    dzięki temu jego żona a moja siostra ma darmowy bilet upoważniający
    do parkowania. Przydaje się bo akurat w centrum pracuje.
    I podobnych przypadków jest cała masa.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2018-01-21 11:00:37
    Temat: Re: Wellman - Piekara [Meldunek tylko jako adres kontaktowy?]
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 22:36, Liwiusz pisze:

    > To nie ma związku z meldunkiem - jeśli Baranina będzie chciał wprowadzić
    > policję w błąd, to nie potrzebuje do tego meldunku, więc jego istnienie
    > nic nie zmienia w kwestii ryzyka, które występuje w życiu tejże babci
    > lub jej spadkobierców.

    Skąd ta pewność?
    A jeśli ryzyko jednak wystąpi to poniesiesz konsekwencje finansowe?
    Skoro prawie pół miliona za obrażenie to za spowodowanie zawału
    ja bym podliczył na pięć milionów, masz tyle?