eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Programy premiowe dla instalatorów, a klient
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2018-01-14 19:26:19
    Temat: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Sytuacja wygląda tak:

    Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    zgadza się.

    Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz


  • 2. Data: 2018-01-14 22:31:49
    Temat: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-01-18 o 19:26, Mateusz Bogusz pisze:
    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    > przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    > "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    > wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    > ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    > zgadza się.
    >
    > Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    > urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    > instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    > którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).
    >
    > Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    > możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    > zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    > coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)
    >
    Premia dla instalatora jest sprawą wewnętrzną pomiędzy instalatorem, a
    producentem (czy kto tam tę premię wypłaca). Absolutnie nie ma żadnego
    przełożenia na zadowolenie lub nie klienta.

    Bez względu na tę premię klient jest chroniony w jednakowy sposób. Gdyby
    dało się dowieść, że to droższe urządzenie było gorsze, to ewentualnie
    można by patrzeć w kierunku oszustwa. Wówczas ujawniona dodatkowa
    korzyść byłaby ewentualnie jakąś poszlaką.


  • 3. Data: 2018-01-15 11:43:41
    Temat: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100, w <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
    Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    > przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    > "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    > wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    > ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    > zgadza się.

    Czyli lepsze urządzenie za prawie taką samą cenę, tak?

    > Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    > urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    > instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    > którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    No cóż, jeżeli chodzisz do lekarza to jest tak samo :)

    > Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    > możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    > zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    > coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Może czuć jeszcze rozpacz :)
    Zepsuje się to serwis/wymiana. Możesz wtedy negocjować wymianę na inny
    model/zwrot kasy itp.


  • 4. Data: 2018-01-15 13:49:43
    Temat: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p3g7cd$l69$...@n...news.atman.pl...
    >Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    >przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    >"różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i
    >"lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer
    >wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów
    >technicznych, zgadza się.
    >Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal
    >jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    >instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego
    >producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    A sprawdzilesz, czy nie znajduje sie w systemie premiowym pierwotnego
    urzadzenia ? :-)

    >Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    >możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    >zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć
    >nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Raczej nie - prowizja rzecz normalna :-(
    A skoro jest gwarancja/rekojmia, to sie domagac naprawy.

    Urzadzenie nadal w sprzedazy ?


    J.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1