  • 201. Data: 2018-01-25 19:30:50
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 24.01.2018 o 21:24 Marek <f...@f...com> pisze:

    > To nie jest takie proste, musiałbyś 24h nie wychodzic z domu, nie
    > otwierać nikomu drzwi itp. Oni potrafią obserwować, śledzić, zaczepic na
    > ulicy jak wyjdziesz po bułki. Często przypominają agentów, więc pytanie
    > o potwierdzenie tożsamości trudno zignorować, ludzie odruchowo
    > potwierdzają.

    No wiesz, mam pierdyliard $, "franklinami" odpalam kubańskie cygara, od
    bramy posiadłości do drzwi domu mam własną linię tramwajową...
    Twierdzisz, że jestem bezkarny, bo nikt mi pozwu nie dostarczy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 202. Data: 2018-01-26 07:17:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-25 o 19:30, Kubuś Puchatek pisze:

    > No wiesz, mam pierdyliard $, "franklinami" odpalam kubańskie cygara, od
    > bramy posiadłości do drzwi domu mam własną linię tramwajową...
    > Twierdzisz, że jestem bezkarny, bo nikt mi pozwu nie dostarczy?

    Ale po co być bogatym? Wystarczy się wyprowadzić i mieć w dupie
    informowanie znajomych gdzie się jest.

    --
    Liwiusz