  • 1. Data: 2021-10-30 23:18:35
    Temat: Warszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/14-kobiet-z-mostu-sad-poleci
    l-przywrocic-zgode-na-zgromadzenie-11-listopada-5471
    909
> [...]
    > na organizację zgromadzenia cyklicznego marszu narodowców.
    >
    > Przy zgromadzeniach w trybie zwykłym obowiązuje zasada
    > pierwszeństwa. Osoba prywatna, później przyznała się do tego grupa 14
    > Kobiet z Mostu, zarejestrowała wniosek już kilka tygodni temu. W
    > momencie, kiedy wojewoda mazowiecki uznał Marsz Niepodległości jako
    > wydarzenie cykliczne, to ratusz musiał cofnąć zgodę na to
    > zgromadzenie. Takie cykliczne zgromadzenia mają pierwszeństwo -
    > przekazała rzecznik stołecznego ratusza Monika Beuth-Lutyk. -
    > Zgłaszające poszły z tym do sądu - zaznaczyła. [...]

    <ironia> Niepodległość nie przejdzie! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-31 07:54:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak za kilkanaście lat do władzy wróci PO ;-)

    To tak właśnie sądy będą im pomagać w walce z opozycją ;-)

  • 3. Data: 2021-10-31 08:20:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2021 23:18:35 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > <ironia> Niepodległość nie przejdzie! </ironia>

    No i co się branzlujesz publicznie? To nie żadna niepodległość tylko
    przemarsz faszystów spod różnych kanciastych znaków.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-10-31 08:41:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Jak za kilkanaście lat do władzy wróci PO ;-)
    >
    > To tak właśnie sądy będą im pomagać w walce z opozycją ;-)

    Ja w przypadku "manifestacji blokującej" mam nie (za wiele) zastrzeżeń
    *do sądu*. Już po odrzuceniu rejestracji Marszu Niepodległości 2021
    jako manifestacji cyklicznej, rejestracja "zwykłej manifestacji"
    była *prawnie* "dość logiczna".

    "Interesujące" jest jak niektórzy byli dobrze przygotowani na to że
    rejestracja Marszu Niepodległości 2021 zostanie odrzucona przez sądy.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-10-31 08:59:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > No i co się branzlujesz publicznie? To nie żadna niepodległość tylko
    > przemarsz faszystów spod różnych kanciastych znaków.

    A strajk kobiet to tylko protestujące femi-nazistki?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-10-31 09:08:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 08:59:32 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A strajk kobiet to tylko protestujące femi-nazistki?

    A procesja w Boże Ciało to demonstracja kato-nazistów. Ty, Filipku, masz
    nieźle najebane w makówie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2021-10-31 09:19:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A procesja w Boże Ciało to demonstracja kato-nazistów. Ty, Filipku, masz
    > nieźle najebane w makówie.

    Mi nie przeszkadza że jak idiota naganiasz ludzi na marsz NIEPODLEGŁOŚCI
    organizowany przez *dla ciebie* "faszystów" o stalinowski antyfaszysto.
    "Józef Stalin największym antyfaszystą był", nie wystarczy kogoś *wyzwać*
    od faszystów/antysemitów by przekonać nie tylko pożytecznych idiotów.

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Stalin

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-10-31 10:18:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bo to się układa w całość. Albo to nawet działanie grupy przestępczej. ;-)

  • 9. Data: 2021-10-31 10:19:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-31-października-2021 o 08:20, Jacek Maciejewski pisze:
    > przemarsz faszystów

    A Tusk gromadził ZDRAJCÓW. Pasi?

    Ale z Ciebie to debil jest ;-)

  • 10. Data: 2021-10-31 10:57:34
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > "Józef Stalin największym antyfaszystą był", nie wystarczy kogoś *wyzwać*
    > od faszystów/antysemitów by przekonać nie tylko pożytecznych idiotów.

    A włoscy faszyści będą na tym "anty-faszystowskim" Marszu Durności... tj.
    Niepodległości?