eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021 › Re: Warszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na
    trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021
    Date: Sun, 31 Oct 2021 09:19:50 +0100 (CET)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A procesja w Boże Ciało to demonstracja kato-nazistów. Ty, Filipku, masz
    > nieźle najebane w makówie.

    Mi nie przeszkadza że jak idiota naganiasz ludzi na marsz NIEPODLEGŁOŚCI
    organizowany przez *dla ciebie* "faszystów" o stalinowski antyfaszysto.
    "Józef Stalin największym antyfaszystą był", nie wystarczy kogoś *wyzwać*
    od faszystów/antysemitów by przekonać nie tylko pożytecznych idiotów.

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Stalin

    --
    A. Filip