  • 1. Data: 2021-10-30 19:57:13
    Temat: Czy mogę wybrać rodzaj testu na wiadomo co?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Zgodnie z ustawą w Bolanda i z przepisami Unii osoba, która
    wyzdrowiała z wiadomej choroby może dostać tę ichnią przepustkę.

    Jednakże osoba, aby była uznana za wyzdrowiałą musi być
    zarejestrowana uprzednio jako zakażona. Uznana jest za zakażoną
    jeśli uzyskała wynik pozytywny testu.
    I tu jest pies powieszony (eee... znaczy pogrzebany, bo powieszenie
    wróżą komu innemu). Otóż przepustką do tego lepszego świata dla
    wybrańców jest wspomniany test, ale wyłącznie metodą PCR.
    Stwierdzenie zakażenia za pomocą metody antygenowej, mimo
    skierowania na kwarantannę, nie daje uprawnienia do tego lepszego
    świata. Zgodnie z zapisami ustawy.

    Czy człowiek skierowany administracyjnie na test może zażądać, aby
    wykonano mu test tylko metoda PCR? Bo dotąd było tak, że
    obwiniony... wróć - znaczy skierowany, nie miał wpływu na rodzaj
    wykonanego na nim testu.

    Swoją drogą kierowanie kogoś na leczenie czy kwarantannę na
    podstawie nieuznawanego na innym poziomie administracyjnym testu
    jest draństwem do kwadratu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-10-30 20:25:31
    Temat: Re: Czy mogę wybrać rodzaj testu na wiadomo co?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-30-października-2021 o 19:57, Zbynek Ltd. pisze:
    > wyzdrowiała z wiadomej

    Nie wstydź się. Napisz wprost że miałeś grypę.

  • 3. Data: 2021-10-31 21:46:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-10-30 o 20:25, _Master_ pisze:

    > Nie wstydź się. Napisz wprost że miałeś grypę.

    Grypę to mogą mieć tylko dwukrotnie zakeczupowani.