  • 11. Data: 2021-10-31 11:14:14
    Temat: Re: Warszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-31-października-2021 o 10:57, n...@o...pl pisze:
    > A włoscy faszyści będą na tym "anty-faszystowskim" Marszu Durności... tj.
    > Niepodległości?

    Jak się boisz to Cię mogę potrzymać za rękę ;-)

  • 12. Data: 2021-10-31 11:38:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 10:19:12 +0100, _Master_ napisał(a):

    > A Tusk gromadził ZDRAJCÓW. Pasi?
    >
    > Ale z Ciebie to debil jest ;-)

    Wolę być debilem niż mieć twój rozum :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2021-10-31 12:04:19
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Jak się boisz to Cię mogę potrzymać za rękę ;-)

    Dzięki, ale nie chcę otrzymywać wyrazów współczucia z powodu rodziny ;)

  • 14. Data: 2021-10-31 12:05:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kto mnie ostatnio strofował że mejstrimie faszyzm już nie modny.

    A tu proszę ;-)

  • 15. Data: 2021-10-31 12:52:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czyli Twój strach to tylko taka POZA?

    Gołodupców na marszu równości co znieważają katolickie symbole AKCEPTUJESZ
    a marszu niepodległości się OBAWIASZ i mimo konstytucyjnej wolności
    słowa ZAKAZAŁBYŚ?

  • 16. Data: 2021-10-31 14:47:56
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Czyli Twój strach to tylko taka POZA?
    >
    > Gołodupców na marszu równości co znieważają katolickie symbole AKCEPTUJESZ
    > a marszu niepodległości się OBAWIASZ i mimo konstytucyjnej wolności
    > słowa ZAKAZAŁBYŚ?

    Do mnie piszesz?

  • 17. Data: 2021-10-31 15:26:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.10.2021 o 08:41, A. Filip pisze:

    > "Interesujące" jest jak niektórzy byli dobrze przygotowani na to że
    > rejestracja Marszu Niepodległości 2021 zostanie odrzucona przez sądy.

    A to trzeba się jakoś specjalnie przygotowywać aby stwierdzić, że
    przemarsz faszystów jest nielegalny?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2021-10-31 15:32:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 14:47:56 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Do mnie piszesz?

    LOL, trzeba szczególnych zdolności umysłowych żeby na T-birdzie ustawić
    brak wrotki :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2021-10-31 17:03:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Trzeba się specjalnie przyglądać aby stwierdzić że w PE siedzi większość
    KOMUNISTÓW a przecież szerzenie tej PARSZYWEJ ideologii jest ZAKAZANE?

    Trzeba się specjalnie przyglądać żeby stwierdzić że goły tyłek na ulicy
    podlega pod wykroczenie?

  • 20. Data: 2021-10-31 17:06:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Brawo!

    Niewiele rozumiesz ale się dużo domyślasz? ;-)