  • 1. Data: 2021-10-31 12:03:40
    Temat: Siksa dziennikarska...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    napisała coś co może spowodować nowych oskarżonych w sprawie o
    zabójstwo. Wysmarowała wielki artykuł aby zabłysnąć.

    Jeśli napisała prawdę to niech do kurwy nędzy uzasadni

    A jak nie chce to niech ODSZCZEKA i spierdala do budy.

  • 2. Data: 2021-10-31 17:58:58
    Temat: Re: Siksa dziennikarska...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2021 o 12:03, _Master_ pisze:
> [...]
    > Jeśli napisała prawdę to niech do kurwy nędzy uzasadni
    > A jak nie chce to niech ODSZCZEKA i spierdala do budy.

    Pewnie chciałeś to umieścić w jakimś wątku, ale zwróć uwagę, że zrobiłeś
    jakiś dziwny nowy wątek. No chyba, że mój serwer tylko jeden post w tym
    wątku widzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-31 19:25:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I już masz zagadkę na ćwiczenie zwojów mózgowych ;-)

  • 4. Data: 2021-10-31 19:32:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2021 o 19:25, _Master_ pisze:
    > I już masz zagadkę na ćwiczenie zwojów mózgowych ;-)

    Nie, no myślałem, ze pisząc chciałbyś, by to jednak ktoś czytał.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-10-31 19:49:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 19:32:21 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, no myślałem, ze pisząc chciałbyś, by to jednak ktoś czytał.

    Przecież to półidiota. Nie zwracaj na niego uwagi, może się odp...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-10-31 21:16:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przecież to półidiota. Nie zwracaj na niego uwagi, może się odp...

    Dlaczego pół? To jest koleś co twierdzi, że bezrobotni dopłacają bogatym
    do fotowoltaiki;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-11-01 08:18:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 21:16:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Dlaczego pół? To jest koleś co twierdzi, że bezrobotni dopłacają bogatym
    > do fotowoltaiki;)

    No wiesz, w końcu nauczył się pisać :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2021-11-01 08:22:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-31-października-2021 o 21:16, Shrek pisze:
    > że bezrobotni dopłacają bogatym
    > do fotowoltaiki;)

    "Fotowoltaika to piramida finansowa" - Andrzej Sadowski na antenie
    bodajże Polsatu

  • 9. Data: 2021-11-01 13:24:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.11.2021 o 08:22, _Master_ pisze:

    > "Fotowoltaika to piramida finansowa" - Andrzej Sadowski na antenie
    > bodajże Polsatu

    Nie tyle "piramida finansowe", co - moim zdaniem - przedsięwzięcie
    nieopłacalne ekonomicznie. Jakby to było tak potwornie korzystne, jak te
    firmy twierdzą, to by sami kupowali teren i sami instalowali, by
    zarabiać. nieużytków u nas dostatek. A oni usilnie próbują klientów
    namawiać do zarabiania. Już samo to powinno dawać podstawy do ostrożności.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2021-11-01 17:19:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2021 13:24:21 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jakby to było tak potwornie korzystne, jak te
    > firmy twierdzą, to by sami kupowali teren i sami instalowali, by
    > zarabiać.

    Takich wiadomości znajdziesz sporo:
    https://globenergia.pl/ukonczono-montaz-modulow-na-f
    armie-fotowoltaicznej-w-brudzewie-o-mocy-70-mw/
    I nie każdy nieuzytek się nada, niestety. Okolica musi zgłaszać
    zapotrzebowanie na moc a miejscówka musi mieć infrastrukturę (choćby
    linię w.n czy choćby śr.n)
    --
    Jacek
    I hate haters.