  • 1. Data: 2021-10-30 18:37:54
    Temat: Odmowa ujawnienia informatora prawo prasowe
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    https://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/zabojstwo-adam
    owicza-dziennikarka-odmawia-podania-danych-swojego-i
    nformatora/n3v0l73

    Jeśli informator nie ma zaufania do prokuratury, to po cholere szedł do
    gazety ?
    Coś myslę, ze to po prostu plotki, a żadnego informatora nie ma po
    prostu. Ale także możliwe, że prokuratura jest nieudolna, jeśli nie
    potrafiła dojśc do wszystkich świadków i tych co coś wiedzą.

  • 2. Data: 2021-10-30 19:21:06
    Temat: Re: Odmowa ujawnienia informatora prawo prasowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2021 o 18:37, Henryk Hajdan pisze:
    > Coś myslę, ze to po prostu plotki, a żadnego informatora nie ma po prostu.

    Albo, że informator naopowiadał głupot.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-30 20:22:38
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.10.30 o 18:37, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > prostu. Ale także możliwe, że prokuratura jest nieudolna, jeśli nie
    > potrafiła dojśc do wszystkich świadków i tych co coś wiedzą.

    Czasem nie rozumiem motywacji tych, którzy opowiadają prasie to czego
    nie chca opowiedzieć w prokuraturze. Wiadomo, teraz czasy są takie jakie
    są, prokuratura jest jaka jest, ale jeśli tak jest, to wogóle nic nikomu
    nie mówić, bo dziennikarz napisze, wyemituje i tylko problemy są, naciski.
    Teraz co ? Dziennikarka dostanie premie i podwyżkę od wydawcy, aby móc
    płacić nałożone grzywny i pójdzie siedzieć 30 dni dla zasady ? Wolna
    prasa jest potrzebna. Wolna prasa żyje z informacji od niezadowolonych,
    bo urzędy jeśli nie będą chciały udzielić informacji publicznej to nie
    udzielą i dziennikarz nic nie jest w stanie zrobić.

  • 4. Data: 2021-10-31 09:10:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Albo, że informator naopowiadał głupot.

    A czy jak policja pałuje/zatrzymuje protestujących po kolejnym "zejściu
    śmiertelnym z udziałem policjantów" to przyznaje się do winy?
    Ja właśnie takie *wrażenia* odnoszę.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-10-31 09:32:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2021 o 09:10, A. Filip pisze:
    > A czy jak policja pałuje/zatrzymuje protestujących po kolejnym "zejściu
    > śmiertelnym z udziałem policjantów" to przyznaje się do winy?
    > Ja właśnie takie *wrażenia* odnoszę.

    Możesz spróbować wyjaśnić, jaki - choćby najluźniejszy - związek ma
    twoja wypowiedź z tym wątkiem?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-10-31 09:42:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Możesz spróbować wyjaśnić, jaki - choćby najluźniejszy - związek ma
    > twoja wypowiedź z tym wątkiem?

    Wrażenia nie są dowodem a najwyżej (uzasadnionym) powodem do podejrzeń.
    Ja twoje "podejrzenia" co do tego dziennikarza i tego informatora nawet
    podzielam.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-11-02 06:06:41
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.10.30 o 20:22, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    > bo urzędy jeśli nie będą chciały udzielić informacji publicznej to nie
    > udzielą i dziennikarz nic nie jest w stanie zrobić.

    Czy teraz prokurator przyjdzie do dziennikarki i zarekwiruje laptop, aby
    zobaczyć, czy ma tam zanotowane dane informatora ?
    Przejrzą wszystkie żółte karteczki ?

  • 8. Data: 2021-11-03 13:52:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    informatora/n3v0l73

    >Jeśli informator nie ma zaufania do prokuratury, to po cholere szedł

    Bo nie ma ochoty skonczyc jak Adamowicz?

    >Coś myslę, ze to po prostu plotki, a żadnego informatora nie ma po
    >prostu.

    Byc moze. Albo zmysla. Albo sie myli - tzn widzial "z karkami",
    tylko ze reszta to juz wymysly.

    >Ale także możliwe, że prokuratura jest nieudolna, jeśli nie potrafiła
    >dojśc do wszystkich świadków i tych co coś wiedzą.

    No ba - nawet jakby dotarla, to powiedzialby im cos, czy "nic nie
    widzialem"?

    A czy nieudolna ... do wszystkich swiadkow na pewno nie dotra,
    szczegolnie ze to zdarzenie mialo miec miejsce miesiac wczesniej.
    I co - maja wszystko analizowac?
    Margaryne w sklepie kupil - czego to moze dowodzic ...

    No ale skad ta nienawisc do PO, to mogliby sie zainteresowac.

    J.