    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA - reklamacja
    Date: Thu, 24 Nov 2005 12:01:03 +0100

    Witam!
    TPSA odmówiła mi powrotu do "abonamentu standardowego", motywując
    decyzję "wycofaniem ze sprzedaży" (korzystałem z innej taryfy). Złożyłem
    reklamację. Uzyskałem negatywną odpowiedź, jednak treść pisma (bełkot)
    nie miała żadnego związku z moją sprawą (prócz odmowy uznania
    reklamacji). W tej sytuacji ponownie zażądałem udzielenia odpowiedzi - i
    dostałem ją (wysłano w ostatnim dniu). Tym razem również był to bełkot,
    jednak fakty się zgadzały. Skierowałem do TPSA kolejne pismo żadając
    uznania reklamacji, gdyż odpowiedź na reklamację winna być zrozumiała i
    sformułowana zgodnie z normami języka polskiego, a termin na
    rozpatrzenie reklamacji minął.
    W odpowiedzi dostałem kolejne pismo - tym razem napisane w miarę
    starannie, jednak antydatowane (co wynika z jego treści) i
    poświadczające nieprawdę odnośnie regulacji wewnętrznych będących
    przedmiotem mojej reklamacji.
    Zamierzam drążyć dalej sprawę przed sądem. Zastanawiam się jak kwestie
    formalne, dotyczące odpowiedzi na reklamację mogą zostać potraktowane
    przez sąd. Czy pismo w sprawie reklamacji, które nie spełnia "warunków
    jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej" oraz
    naruszające ustawę o języku polskim jest odpowiedzią na reklamację?
    Proszę o opinie w tej sprawie.
    Fonon