  • Data: 2005-11-24 11:53:41
    Temat: Re: TPSA - reklamacja
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dm46he$81j$1@h1.uw.edu.pl...
    > TPSA odmówiła mi powrotu do "abonamentu standardowego", motywując
    > decyzję "wycofaniem ze sprzedaży" (korzystałem z innej taryfy). Złożyłem
    > reklamację.
    <ciach>
    > naruszające ustawę o języku polskim jest odpowiedzią na reklamację?
    > Proszę o opinie w tej sprawie.

    co do meritum sporu sądowego:
    w mojej ocenie nie masz racji, gdyż:
    1. wniosłeś o zmianę umowy (zmiana planu taryfowego na inny)
    2. warunek o możliwości powrotu oznaczał, że nie ma ograniczeń co do
    dalszych zmian umowy na wniosek abonenta
    3. usunięcie z oferty planu standartowego nie miało związku z twoją umową,
    gdyż twoja umowa została na twój wniosek zmieniona i nie była już w tym
    czasie oparta o plan standardowy

    co do formy:
    w mojej ocenie każde oświadczenie woli rozumiane w pełnymi konsekwencjami kc
    w tym wykładni oświadczenia woli, odnoszące się do żądań zawartych w
    reklamacji i złożone przez podmiot do tego uprawniony (tj. tego, do kogo
    reklamacja dotyczy), jest odpowiedzią na reklamację.

    Odpowiedź musi zawierać:
    - TAK / NIE uznajemy Państwa roszczenia/roszczeń
    inne obwarowania nie mają znaczenia dla faktu złożenia przez operatora
    skutecznego oświadczenia woli o odmowie uznania roszczeń, ergo nie ma
    domniemania, że ten je uznał.

    p.
    W,