  • Data: 2005-11-25 14:15:15
    Temat: Re: TPSA - reklamacja
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Zmieniasz abonament na najniższy jaki możesz - aby nie socjalny, bo
    > tam nie można zrobić
    > preselekcji.

    I o to chodzi. Standardowy jest najniższy.

    > Podpisujesz umowę z tele2,

    Tylko po co? Już mam.

    > Ale twoja wola, jeśli dajesz się grabić TEPSIE,

    Właśnie, że nie daję i o to w tej sprawie chodzi.

    > to nie wylewaj żali na grupie.

    Jakich żali???

    > Napisaliśmy Ci co zrobić, żeby mieć satysfakcję,

    Doceniam, ale to nie na temat. Konkluzja jest taka, że należy dać się
    grabić na 5 zł miesięcznie i nie "łazić po sądach".

    > ale jak to nie pasuje,

    Nie pasuje.

    > to przecież ja Ci innego operatora nie stworzę,

    A ja nie mam takich oczekiwań. Pytanie dotyczyło trybu załatwiania
    reklamacji.

    > jeśli takiej możliwości nie ma.

    Akurat dyskusja zeszła na boczny tor.

    Dziękuję za dobre chęci,