  • Data: 2005-11-28 11:08:05
    Temat: Re: TPSA - reklamacja
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Nie ma. Standardowego już nie ma w ofercie i jest od dostępny...

    To znaczy, że jednak jest. Znam przypadki osób, którym TPSA przywróciła
    abonament standardowy mimo "wycofania ze sprzedaży"?

    > Ależ tak robią wszystkie sieci,

    To nie jest istotne, że tak też robią inni. Dodam, że tak samo robić nie
    mogą, bo problem dotyczy "operatora o dominującej pozycji na rynku" -
    jest to więc zupełnie inna sytuacja.

    > Mam nadzieję, że dotarło, bo jaśniej, to już ciężko wytłumaczyć.

    Nie bardzo wiem, po co to "tłumaczenie" - bo wywód jest po prostu
    zupełnie NIE NA TEMAT. Trudno coś wytłumaczyć, jeśli się nie zrozumiało
    pytania. A na co się skusiłem - to akurat nie jest istotne dla sprawy -
    i nie było to "naliczanie sekundowe".

    > Umotywowali?... umotywowali. A że motywacja była bełkotem, to już inna
    > sprawa.

    A niby dlaczego inna?

    > Masz prawo odwołać się do sądu, ale tam nie będzie oceniane to,
    > co Ci TPsa odpisała na reklamację, tylko istota sporu.

    A skąd ta pewność? Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że kwestie
    formalne są brane pod uwagę w pierwszej kolejności.

    > I jak na sprawie
    > znajdzie się z TPSA prawnik, który tą reklamację uzasadni w sposób
    > zadawalający, podparty zapisami umowy, regulaminem i KC, to sąd nie wyda
    > dla Ciebie korzystnego wyroku dlatego, że w odpowiedzi na reklamację był
    > bełkot. Gdyż nie to jest istotą sporu.

    Istotą sporu jest również strona formalna.

    > To, że TPsa ma możliwości
    > techniczne aby rozliczać rozmowy wg tego planu, nie powoduje, że musi
    > taką usługę oferować.

    Oferuje ją - gdyż rozlicza dotychczasowych abonentów. Mam wątpliwości -
    czy ma prawo nie oferować.

    > To tak samo jak zakład gastronomiczny ...

    Gastonomicznie - to bez jaj! Na temat proszę...

    Fonon