  • Data: 2005-11-24 14:22:38
    Temat: Re: TPSA - reklamacja
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dm46he$81j$1@h1.uw.edu.pl...
    Witam!
    TPSA odmówiła mi powrotu do "abonamentu standardowego", motywując
    decyzję "wycofaniem ze sprzedaży" (korzystałem z innej taryfy). Złożyłem.

    Podpisz umowę z Tele2 i dalej będziesz miał naliczane rozmowy miejscowe
    wg impulsów i to jeszcze taniej. A jak TP S.A. zacznie do Ciebie wydzwaniać
    w sprawie wciskania swoich usług, będziesz miał satysfakcję z tego, że teraz
    ty jesteś górą.
    Szkoda nerwów na łażenie po sądach w takiej sprawie, bo nie dość, że
    możesz przegrać, to jeszcze kilkaset złotych kosztów zastępstwa procesowego
    (ze strony TP S.A.) zapłacisz.
    Ja zrobiłem tak na złość TP S.A. po tym jak z ISDN-em w ciula zalecieli,
    wydzwaniali do mnie namiętni, a ja ich spuszczałem na przysłowiowe drzewo :D
    Obecnie w ogóle zrezygnowałem z usług TP S.A. przenosząc się do
    konkurencji - tylko takie zachowanie może ich czegoś nauczyć. Nie chcą
    zarabiać, to nie. Jak stracą 90% klientów, to może ich to czegoś nauczy.

    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl