  • Data: 2005-11-28 11:21:48
    Temat: Re: TPSA - reklamacja
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Dla Ciebie BYŁ najtańszy. Ale już nie będzie, bo sie dałeś
    > wyfrajerzyć i wcisnąć sobie plan sekundowy.

    To chyba wiesz lepiej ode mnie co sobie "dałem wcisnąć".

    > Po to, żeby płacić mniej niż za naliczanie sekundowe wg pomysłu TPsy.
    > Masz ale droższy, ale jak lubisz przepłacać.... twoja wola.

    Wydaje mi się, że nie napisałem tego po chińsku, ale może jeszcze raz -
    umowę z tele2 to ja już mam, więc te "dobre rady" są psu na budę.

    > Twoje obecne jęki,

    Jak dotąd, to "jęki" dochodzą wyłącznie z Twoich (przepraszam Waszych -
    bo piszesz o sobie w liczbie mnogiej) postów. Jeśli już koniecznie
    chcieliście zaistnieć w tym wątku, to wystarczyło napisać "naszym
    zdaniem nic nie ugrasz", lub coś w tym stylu. Byłoby krócej.

    > Twoje działania są tyle warte...

    Czyżby znowu jasnowidzenie? Jeszcze "działań" nie podjąłem.

    A może ktoś się wypowie na temat (tzn. w sprawie pytań, które
    postawiłem, a nie opisu sytuacji)?
    Fonon