  • 1. Data: 2007-02-17 20:38:06
    Temat: zwrot kosztow szkolen
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    prosze o opinie,

    w zalaczniku do umowy o prace jest ze pracownik zobowiazuje sie do zwrotu
    kosztow szkolen
    jesli zwolni sie przed uplywem trzech lat po zakonczeniu szkolenia
    ale co w przypadku gdy umowa o prace konczy sie wczesniej i jej nie podpisze
    czy zalacznik obowiazuje z takim przypadku? czyli zobowiazuje do kolejnych
    umow?

    dzikuje za posty i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-17 21:48:53
    Temat: Re: zwrot kosztow szkolen
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:er7p3v$4sc$1@inews.gazeta.pl Darek
    <d...@g...pl> pisze:

> [...]
    > ale co w przypadku gdy umowa o prace konczy sie wczesniej i jej nie
    > podpisze czy zalacznik obowiazuje z takim przypadku? czyli zobowiazuje
    W takim przypadku może być zupełnie odwrotnie, a nawet przeciwnie. Jednak z
    drugiej strony trzeba wziąć pod uwagę, że nie zawsze tak jest. Po prostu
    konkretne rozwiązanie polega na analizie sytuacji i tym samym nie można
    podać jedynej wersji optymalnej w dających się przewidzieć wariantach
    okoliczności.
    Odpowiedź warta pytania, mam nadzieję, że pomogłem. ;))

    A na serio, to naucz się precyzyjnie myśleć, jasno i dokładnie opisywać
    problem i rzeczowo zadawać pytania.
    Wtedy coś sensownego się poradzi.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-02-18 01:34:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Darek" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > podpisze
    > czy zalacznik obowiazuje z takim przypadku? czyli zobowiazuje do kolejnych

    Nic nie rozumiem z tego co napisałeś.
    Załącznik mówi, że jak sie pracownik zwolni. Skoro umowa wygasła zgodnie z
    terminem na jaki została zawarta, to znaczy, że pracownik się nie zwolnił.
    O podpisywaniu ważności załącznika przy niepodpisywaniu nie rozumiem
    absolutnie.