  • 1. Data: 2007-02-17 20:04:31
    Temat: umowa z TPSA, wygasa po 30 dniach braku rejestracji ???
    Od: "smbsone" <s...@w...pl>

    witam! zawarlem z TPSA umowe na NEOSTRADĘ.w umowie w jednym punkcie
    zapisane jest ze trzeba ją zarejestrować do 30 dni po zawarciu umowy.
    od tego momentu umowa jest ważna i naliczane są opłaty.

    zarejestrowalem ją po 34 dniach. w sumie tylko dlatego ze z innym
    operatorem mi sie nie udalo. i teraz pytanie -czy umowa
    jest wazna skoro - w jednym z punktow napisane jest ze jezeli nie
    dokona sie rejestracji do 30 dni, to automatycznie umowa taka wygasa

    cytuje punkt z umowy"

    "5.Świadczenie Usługi przez TP rozpoczyna się z dniem dokonania przez
    Abonenta procesu Rejestracji usługi i pod warunkiem instnienia
    możliwości technicznych do przeprowadzenia Rejestracji. Warunkiem
    rozpoczęcia korzystania z usługi przez Abonenta/
    jest przeprowadzenie Rejestracji w terminie 30 dni od daty podpisania
    Umowy

    6. Jeżeli Abonent nie dokona Rejestracji Usługi w terminie, o który
    mowa w ustępie 5, Umowa wygasa. Skorzystanie z Usługi wymaga ponownego
    złożenia zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w Dziale III
    Regulaminu"

    czy ktos moze mi to zinterpretować ? czy umowa jest ważna czy NIE ? :)

    pozdr Adam

  • 2. Data: 2007-02-17 20:44:16
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    A nie prościej na darmową infolinię zadzwonić?

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-02-17 21:39:59
    Od: "smbsone" <s...@w...pl>

    to zadzwon.napewno sie dowiesz.ze np. moj dziadek ktory umarl 13 lat
    temu ciagle ma na siebie telefon.........taka to infolinia

  • 4. Data: 2007-02-17 22:15:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    smbsone napisał(a):
    > zarejestrowalem ją po 34 dniach. w sumie tylko dlatego ze z innym

    Nikt sie nie skapnie, dzialaj tak, jakby nic sie nie stalo, a jak cie
    wkurwia (ta firma wkurwianie ma w regulaminie) to sie powolaj, ze w
    zasadzie umowy nie macie....

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2007-02-17 22:46:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Opisany przez Ciebie sposób unormowania ma ten skutek, ze po upływie 30 dni Ty
    nie masz już roszczenia do TP SA o to, ze muszą Ci tę usługę świadczyć.
    Natomiast skoro Ty rejestrując się wyraziłeś wolę korzystania z ich usług, a oni
    je świadczą, to po prostu doszło do takiego domyślnego zaneksowania tej umowy.

  • 6. Data: 2007-02-18 00:12:58
    Od: "smbsone" <s...@w...pl>

    problem w tym ze mnie odlaczyli FIZYCZNIE po 5 dniach.a koles na
    infolinii mówi ze jest wszystko w porządku w papierach......

    a chce zawrzec umowe z NETIĄ skoro i tak chcialem wczesniej.wiec mam
    pytanie czy nie bedzie przepychanek z TPSA ze swiadczą badz nie
    swiadczą uslugi - bo nie chce zeby Netia czekala z łaczem w
    nieskonczoność

  • 7. Data: 2007-02-19 22:19:36
    Od: fonnika <f...@o...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > A nie prościej na darmową infolinię zadzwonić?
    >
    > +inż.leva+

    żeby odłożyli słuchawkę, bo w podręczniku nie ma odpowiedzi? :)