  • 1. Data: 2007-02-17 16:51:03
    Temat: wykupienie mieszkań w TBS-ie
    Od: "user" <r...@o...pl>

    Słyszałem ostatnio o jakimś projekcie ustawy przewidującym możliwość
    wykupienia mieszkania w TBS-ie...
    czy to prawda? czy ktoś coś więcej słyszał na ten temat

  • 2. Data: 2007-02-17 19:13:26
    Temat: Re: wykupienie mieszkań w TBS-ie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 17 Feb 2007 17:51:03 +0100, user napisał(a):

    > Słyszałem ostatnio o jakimś projekcie ustawy przewidującym możliwość
    > wykupienia mieszkania w TBS-ie...
    > czy to prawda? czy ktoś coś więcej słyszał na ten temat

    Nieprawda. Ustawa ma dotyczyc mozliwosci wykupienia mieszkan spoldzielczych
    lokatorskich za mniejsza kase niz obecnie. Mieszkan w TBS nie bylo mozna,
    nie mozna i nie bedzie mozna wykupic.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-17 19:49:53
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nieprawda. Ustawa ma dotyczyc mozliwosci wykupienia mieszkan
    > spoldzielczych
    > lokatorskich za mniejsza kase niz obecnie.

    Tylko, że większość mieszkań spółdzielczych wybudowanych w latach 80-tych
    nie wymaga już wykupienia, a raczej poprawki w dokumentach co do ich
    właściciela.

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2007-02-17 21:38:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 20:49:53 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Tylko, że większość mieszkań spółdzielczych wybudowanych w latach 80-tych
    > nie wymaga już wykupienia, a raczej poprawki w dokumentach co do ich
    > właściciela.

    Rozwin mysl

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-18 12:59:58
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Rozwin mysl

    Jeśli kredyt który spółdzielnia wzięła na budowę mieszkań został spłacony to
    mieszkanie staje się własnością jego najemcy/spłacającego kredyt.

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2007-02-18 13:10:29
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tak, coś pisali ostatnio o takim pomyśle.
    Chyba wypowiadała się tu m.in. była minister B.Blida.
    Zresztą było i jest kilka TBS-ów z mozliwością wykupienia mieszkań statutową
    (wymagało to chyba zgody ministra).
    JaC

    > Słyszałem ostatnio o jakimś projekcie ustawy przewidującym możliwość wykupienia
    mieszkania w TBS-ie...

    It has removed 3102 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 7. Data: 2007-02-18 14:28:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Feb 2007 13:59:58 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Jeśli kredyt który spółdzielnia wzięła na budowę mieszkań został spłacony to
    > mieszkanie staje się własnością jego najemcy/spłacającego kredyt.

    A cos wiecej?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-02-18 17:45:27
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A cos wiecej?

    Ale CO więcej?

    +inż.leva+

  • 9. Data: 2007-02-18 20:13:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Feb 2007 18:45:27 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Ale CO więcej?

    Cokolwiek na potwierdzenie Twoich słów... Jeśli mówisz prawdę, to mamy
    największą afere gospodarczą ostatniego dziesięciolecia - toz przeciez 100%
    spółdzielni pobiera niemałe pieniądze za możliwość zmiany tytułu prawnego
    do lokalu z "lokatorskiego" na "lokatorskie własnościowe".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2007-02-19 09:50:04
    Od: "Zbigniew Lewandowski" <z...@i...slupsk.pl>

> [...]
    > Zresztą było i jest kilka TBS-ów z mozliwością wykupienia mieszkań
    > statutową (wymagało to chyba zgody ministra).

    a to interesujące, masz może namiary na te TBS-y?

    Pozdrowienia
    Zbych