  • 31. Data: 2013-05-14 07:37:38
    Temat: Re: zawieszenie zajęć w gimnazjum
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:kmrljr$ivm$1@node2.news.atman.pl...

    > No jest, ale jak widac maja na to wyjebane.

    A jak by to było po polsku?
    Michał

  • 32. Data: 2013-05-14 08:23:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-14 07:37, Michal pisze:

    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A jak by to było po polsku?

    A z którego wieku język polski rozumiesz? ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-05-14 09:25:35
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.05.2013 08:23, Liwiusz wrote:

    > A z którego wieku język polski rozumiesz? ;)

    Wlasnie ;)

    zen.aspx

  • 34. Data: 2013-05-14 09:26:06
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    > A z którego wieku język polski rozumiesz? ;)
    >
    > --
    > Liwiusz

    Najlepiej z przełomu XX i XXI ale w wersji cywilizowanej. Język rynsztokowy
    też jakoś tam rozumiem, ale byłem ciekaw, czy "hiki o!" potrafi wyrazić
    swoje myśli i emocje w bardziej strawnej formie. Ale może faktycznie jestem
    już dinozaurem? :)
    Michał

  • 35. Data: 2013-05-14 09:26:59
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.05.2013 23:40, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No czasami tak bywa, że np. zajęcia są odwoływane z powodu na przykład
    > zagrożenia ze strony budynku...

    > A obowiązkiem policji jest łapać przestępców. Co nie znaczy, że uda się
    > wszystkich złapać.

    A teraz wyobraz sobie derby wisla vs cracovia czy inne lubiace sie
    zespoly i....

    ....policja nie zabezpieczy imprezy, bo policjanci sa na chorobowym...

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-05-14 09:27:50
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.05.2013 02:52, witek wrote:

    > jesli nie bedzie innej możliwości to zapewne tak sie stanie.
    > Ale zapewne wczesniej dyrektor straci stołek jeśli kuratorium o tym nie
    > wiedziało odpowiednio wcześniej.
    > A w kuratorium ktoś straci stołek jak sie o tym dowie wyborcza na przykład.

    > A co jak obowiazku nie da sie zrealizować ?

    No to wdrazaja procedury na wypadek zaistnialej sytuacji....

    zen.aspx

  • 37. Data: 2013-05-14 10:08:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 09:26, hiki o! pisze:
    > A teraz wyobraz sobie derby wisla vs cracovia czy inne lubiace sie
    > zespoly i....
    >
    > ....policja nie zabezpieczy imprezy, bo policjanci sa na chorobowym...

    Jak nie będzie innego wyjścia, to co ci mają zrobić?

    W takiej sytuacji może wezwą wojsko, ale miesiąc nauki języka to jednak
    inna skala problemu...

    Poza tym, przestałeś być prawicowcem i korwinowcem? Nie odpowiedziałeś
    czemu chcesz zabierać cudzą własność z cudzego samochodu i czy z cudzego
    biurka też zabierasz. Teraz domagasz się świadczeń od Państwa... No, nie
    poznaję kolegi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2013-05-14 16:13:13
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.05.2013 09:26, Michal wrote:

> [...]
    > potrafi wyrazić swoje myśli i emocje w bardziej strawnej formie. Ale
    > może faktycznie jestem już dinozaurem? :)

    miec wyjebane to slang mlodziezowy a nie jezyk rynsztokowy

    zen.aspx

  • 39. Data: 2013-05-14 16:14:31
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.05.2013 10:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jak nie będzie innego wyjścia, to co ci mają zrobić?

    odwolac impreze....

    ....organizator ich pozwie

> [...]
    > czemu chcesz zabierać cudzą własność z cudzego samochodu i czy z cudzego
    > biurka też zabierasz. Teraz domagasz się świadczeń od Państwa... No, nie

    zawsze czyms zaskakuje...

    zen.aspx

  • 40. Data: 2013-05-14 19:23:47
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 14.05.2013 02:52, witek pisze:

> [...]
    > A w kuratorium ktoś straci stołek jak sie o tym dowie wyborcza na przykład.

    > A co jak obowiazku nie da sie zrealizować ?

    Nie dać to się może w wypadku trzęsienia ziemi. A nawet wówczas
    prawdopodobnie gmina, szkoła i kuratorium zorganizowaliby zajęcia w
    innym miejscu wraz z dowozem uczniów i nauczycieli.
    Pytałem raczej z ciekawości, jak wyglądają procedury w szkole w
    przypadku niedostępności nauczycieli. Cóż, dyrektorem czy dyrektorką
    nikt nie jest za karę i jakieś obowiązki na nich ciążą. A gdybym ja
    niechcący został, to osobiście warowałbym w gabinecie burmistrza od
    momentu informacji o ciąży nauczycielki, a mój zastępca - w kuratorium.
    Albo odwrotnie. Aż rozwiązanie znalazłoby się.
    Mogę mieć mylne wrażenie, ale być może szkoła stwierdziła, że szkoda
    większego zachodu, pewno nikt nie zauważy, że przez ostatni miesiąc nie
    ma lekcji. No i nie udało się...

    Pozdr.!
    (D)