    From: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawieszenie zajęć w gimnazjum
    Date: Tue, 14 May 2013 19:23:47 +0200

    W dniu 14.05.2013 02:52, witek pisze:

    > jesli nie bedzie innej możliwości to zapewne tak sie stanie.
    > Ale zapewne wczesniej dyrektor straci stołek jeśli kuratorium o tym nie
    > wiedziało odpowiednio wcześniej.
    > A w kuratorium ktoś straci stołek jak sie o tym dowie wyborcza na przykład.

    > A co jak obowiazku nie da sie zrealizować ?

    Nie dać to się może w wypadku trzęsienia ziemi. A nawet wówczas
    prawdopodobnie gmina, szkoła i kuratorium zorganizowaliby zajęcia w
    innym miejscu wraz z dowozem uczniów i nauczycieli.
    Pytałem raczej z ciekawości, jak wyglądają procedury w szkole w
    przypadku niedostępności nauczycieli. Cóż, dyrektorem czy dyrektorką
    nikt nie jest za karę i jakieś obowiązki na nich ciążą. A gdybym ja
    niechcący został, to osobiście warowałbym w gabinecie burmistrza od
    momentu informacji o ciąży nauczycielki, a mój zastępca - w kuratorium.
    Albo odwrotnie. Aż rozwiązanie znalazłoby się.
    Mogę mieć mylne wrażenie, ale być może szkoła stwierdziła, że szkoda
    większego zachodu, pewno nikt nie zauważy, że przez ostatni miesiąc nie
    ma lekcji. No i nie udało się...

    Pozdr.!
    (D)