  • 1. Data: 2013-05-14 12:43:48
    Temat: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: tá´Ź

    Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA

    Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.

    Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    kogo chce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-05-14 12:53:29
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:

    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Czy to jest legalne to ja nie wiem natomiast nie wiem czy byl
    wyszydzany. Raczej zrobil z siebie idiote no ale przeciez my nie wiemy
    "kim on jest" i "ktora dzielnica jest jego".

    --
    jarek

  • 3. Data: 2013-05-14 13:37:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 14 May 2013 10:43:48 GMT, t? napisał(a):

    > Czy TV może bezkarnie wyszydzać kogo chce?

    TV sama się ośmiesza zatrudniając analfabetów do tworzenia napisów - 2:42.

    AK

  • 4. Data: 2013-05-14 13:56:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 12:43, t? pisze:
> [...]
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać

    cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
    wysiadac z tego samochodu.

  • 5. Data: 2013-05-14 14:07:12
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
    > wysiadac z tego samochodu.

    Pasażer to nie kierowca. Podaj przepis na to że pasażer nie mógł wysiadać.
    Nie wiadomo czy Policjanci się przedstawili, nie ma na filmie, niebieski
    kogut w nieoznakowanym samochodzie w porze nocnej w ogóle mogli się nie
    zatrzymywać tylko jechać na komisariat.

  • 6. Data: 2013-05-14 14:13:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:kmt9bt$3s6$1@mx1.internetia.pl...
    > cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
    > wysiadac z tego samochodu.

    czyli twoim zdaniem jezeli juz wysiadl to mogli go tez pocwiartowac i spalic
    mu auto?

    mowimu o wykorzystaniu jego 'wizerunku', publikacji zapisu rozmowy,
    nagrania wideo z zatrzymania przez stacje telewizyja a nie o tym czy
    uzycie tych srodkow ktore uzyte zostaly przez policje bylo sluszne
    czy nie bo to raczej nie budzi niczyich watpliwosci

    teraz postaw sie na jego miejscu tylko zrob poprawke na to ze wyszedles
    z samochodu bo zle sie czules i *musiales* do kibla, a po tygodniu
    widzisz swoje auto i siebie w tv z mokrymi spodniami... ja cie nie
    poznam, reszta grupy tez nie, ale znajomi, rodzina, wspolpracownicy
    bez problemu

  • 7. Data: 2013-05-14 14:18:23
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 14:07, hisjusz pisze:

    > Pasażer to nie kierowca. Podaj przepis na to że pasażer nie mógł wysiadać.

    poczytaj przepisy. nie ma tam nic na temat, ze pasazer moze podaczas
    kontroli drogowej wysiadac.

    > Nie wiadomo czy Policjanci się przedstawili, nie ma na filmie, niebieski
    > kogut w nieoznakowanym samochodzie w porze nocnej w ogóle mogli się nie
    > zatrzymywać tylko jechać na komisariat.

    tylko w terenie niezabudowanym. przynajmniej kiedys tak bylo.

  • 8. Data: 2013-05-14 14:22:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 14:13, m4rkiz pisze:

> [...]
    > widzisz swoje auto i siebie w tv z mokrymi spodniami... ja cie nie
    > poznam, reszta grupy tez nie, ale znajomi, rodzina, wspolpracownicy bez

    mieszasz dwie rozne sytuacje. ten baran wyszedl pajacowac, ale mu nie
    wyszlo i zrobil z siebie idiote. gdyby wysiadl wymiotowac to raczej nikt
    by mu z kamera pod twarz nie podchodzil, tylko strzelil by krotkie
    ujecie z tylu. o czym my w ogole rozmawiamy.

  • 9. Data: 2013-05-14 14:24:31
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 14:18, K pisze:

    > poczytaj przepisy. nie ma tam nic na temat, ze pasazer moze podaczas
    > kontroli drogowej wysiadac.

    > tylko w terenie niezabudowanym. przynajmniej kiedys tak bylo.

    masz do poczytania:
    http://www.policja.pl/palm/pol/169/918/Kontrola_ruch
    u_drogowego.html

  • 10. Data: 2013-05-14 14:31:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:kmtaa4$kap$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > by mu z kamera pod twarz nie podchodzil, tylko strzelil by krotkie
    > ujecie z tylu. o czym my w ogole rozmawiamy.

    albo moga wykorzystywac jego wizerunek albo nie, to czy rzyga czy pajacuje
    jest raczej bez znaczenia z prawnego punktu widzenia