  • 41. Data: 2013-05-14 19:33:58
    Temat: Re: zawieszenie zajęć w gimnazjum
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > No to wdrazaja procedury na wypadek zaistnialej sytuacji....

    No to wdrozyli. Zawiesili zajecia az bedzie mozwliosc realizowac obowiazek.

  • 42. Data: 2013-05-14 19:34:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > miec wyjebane to slang mlodziezowy a nie jezyk rynsztokowy

    raczej slang mlodziezy z rynsztoka.

  • 43. Data: 2013-05-14 19:50:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Daniel Pyra wrote:

    > Nie dać to się może w wypadku trzęsienia ziemi.

    i naprawde nie potrafisz sobie wyobrazic innych mozliwosci.

    > A nawet wówczas
    > prawdopodobnie gmina, szkoła i kuratorium zorganizowaliby zajęcia w
    > innym miejscu wraz z dowozem uczniów i nauczycieli.

    juz widze jak wyrazasz zgode aby twoje dziecko jezdzilo do innej
    miejscowosci do szkoly.
    Pewnie w pierwszje kolejnosci powolal bys sie na konstytucje , towje
    prawa i psi obowiazek szkoly.

    > Pytałem raczej z ciekawości, jak wyglądają procedury w szkole w
    > przypadku niedostępności nauczycieli.

    To zalezy jakiej nieobecnosci?
    W przypadku nieobecnosci krotkotrwalej, chorobowego, wyznacza sie
    zastepstwo a jesli nie ma takiej mozliwosci organizuje inne zajecia lub
    powiadamia rodzicow, ze zajecia sie nie odbeda.

    W przypadku obecnosci dluzszej zatrudnia sie nauczyciela na zastepstwo.

    Cóż, dyrektorem czy dyrektorką
    > nikt nie jest za karę i jakieś obowiązki na nich ciążą. A gdybym ja
    > niechcący został, to osobiście warowałbym w gabinecie burmistrza od
    > momentu informacji o ciąży nauczycielki, a mój zastępca - w kuratorium.
    > Albo odwrotnie. Aż rozwiązanie znalazłoby się.

    I tak powinno byc.
    Dyrektor powinien powiadomic kuratorium, ze nie jest wstanie znalezc
    nauczyciela na zastepstwo.
    Pytanie czy to zrobil.
    Przy czym twoje warowanie dalej nie daje gwarancji, ze rozwiazanie sie
    znajdzie.

    > Mogę mieć mylne wrażenie, ale być może szkoła stwierdziła, że szkoda
    > większego zachodu, pewno nikt nie zauważy, że przez ostatni miesiąc nie
    > ma lekcji. No i nie udało się...

    Dlatego napisalem, ze ktos oberwie w ucho. ALbo dyrektor albo kuratorium
    w zaleznosci od naglosnienia sprawy.
    Pytanie co zostalo zrobione aby lekcje zapewnic.

  • 44. Data: 2013-05-14 20:44:33
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.05.2013 19:34, witek wrote:

    > raczej slang mlodziezy z rynsztoka.

    raczej z gimnazjum i innych szkol...

    zen.aspx

  • 45. Data: 2013-05-15 01:17:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > raczej z gimnazjum i innych szkol...

    no przeciez wlasnie to napisalem,

  • 46. Data: 2013-05-15 13:28:53
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 01:17, witek wrote:

    > no przeciez wlasnie to napisalem,

    skoro tak postrzegasz mlodziez...

    zen.aspx

  • 47. Data: 2013-05-15 14:14:58
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    > skoro tak postrzegasz mlodziez...

    Myślę, że to Ty krzywdzisz młodzież przypisując jej prostactwo i wulgarność.
    Oczywiście, część młodzieży właśnie taka jest, podobnie jak część dorosłych.
    Ale są też ludzie (w tym młodzi), którzy cenią sobie ogładę towarzyską i
    ładny język. Slang młodzieżowy <> wulgarność.
    Michał

  • 48. Data: 2013-05-15 15:36:20
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 14:14, Michal wrote:

> [...]
    > część dorosłych. Ale są też ludzie (w tym młodzi), którzy cenią sobie
    > ogładę towarzyską i ładny język. Slang młodzieżowy <> wulgarność.

    to nie ja zaczalem porownywac mlodziez ze szkol do rynsztoka

    zen.aspx

  • 49. Data: 2013-05-25 08:00:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pismo, czy nawet maila zawsze można napisać. Niby masz rację, choć z
    > innego punktu widzenia, jakby przynosiła zwolnienia po tygodniu, to też by
    > mieli kogoś na zastępstwo szukać?

    Każda inna firma funkcjonuje dalej jak dotąd. Szkoła czymś się różni ?

  • 50. Data: 2013-05-25 15:12:58
    Od: "Edel" <c...@w...pl>

    > Każda inna firma funkcjonuje dalej jak dotąd. Szkoła czymś się różni ?

    Tym, ze firma sprzedaje towary lub uslugi i jest nastawiona na zysk, zas
    szkola ma za zadanie edukowac. Czlowiek (uczen) nie jest towarem.

    Pzdr
    Edel