  • 11. Data: 2005-04-19 19:28:54
    Temat: Re: zatrzymanie dokumentów przez szkołę
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Adam napisał(a):
    > nie uiszczenie czesnego.

    czy w statucie tej uczelni jest zapisany taki warunek ?
    (zmobilizowanie studenta - nie wydanie dokumentow do czasu oplaty czesnego)

    jesli nie - zglosic na policje, policja spisze protokol i powinna
    wszczac postepowanie.

  • 12. Data: 2005-04-19 19:29:28
    Temat: Re: zatrzymanie dokumentów przez szkoł
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 13:48:16 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > wez dyktafon, i tak porpowadz rozmowe by wynikalo z niej iz rozmawiasz z
    > kims z wewnatrz szkoly.

    Namawiasz go do preparowania fałszywych dowodów?

    RG

  • 13. Data: 2005-04-19 19:31:20
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 13:34:26 +0200, Adam napisał(a):

    > zażądałem :) - napisałem podanie i nie chcą mi odpowiedzieć pisemnie
    > ..przynajmniej miałbym dowód ...

    A jesteś człowiekiem dorosłym? Nie wiesz, że skargę na organ administracji
    możesz napisać wyżej? Pisz do kuratorium i wyślij poleconym, świadectwo
    będziesz miał niebawem.

    RG

  • 14. Data: 2005-04-19 19:42:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czesnego)
    >
    > jesli nie - zglosic na policje, policja spisze protokol i powinna wszczac

    jezeli tak to i tak nie moga dokumentow zatrzymac.

    p.

  • 15. Data: 2005-04-19 19:57:14
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Jest w umowie ze do czasu kiedy nie uiszczę czesnego nie zwrócą mi
    dokumentów.
    Jeśli chciałbym zgłosić sprawę to gdzie z tym najlepiej:
    - policja
    - zawiadomienie do prokuratury
    Jak to najlepiej przeprowadzić?

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d43mu8$auu$1@inews.gazeta.pl...

  • 16. Data: 2005-04-19 20:00:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentów.
    > Jeśli chciałbym zgłosić sprawę to gdzie z tym najlepiej:

    Poszukaj w archiwum grupy, bylo o tym sporo, wraz z podaniem aktow prawnych.

    P.

  • 17. Data: 2005-04-19 20:00:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Namawiasz go do preparowania fałszywych dowodów?

    mozesz rozwinac swa mysl?

    P.

  • 18. Data: 2005-04-19 21:13:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news wrote:

    > czy w statucie tej uczelni jest zapisany taki warunek ?
    > (zmobilizowanie studenta - nie wydanie dokumentow do czasu oplaty czesnego)

    Nawet jeśli - to co z tego?

    Jest to nielegalna - czyli automatycznie nieważna - klauzula.

  • 19. Data: 2005-04-23 20:25:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d43koe$sh1$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    moze jednak rozwiniesz mysl co?

    P.

  • 20. Data: 2005-04-28 06:56:21
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 22:00:46 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > mozesz rozwinac swa mysl?

    Widać źle cię zrozumiałem. Przepraszam.

    RG