  • 1. Data: 2005-04-19 08:04:02
    Temat: Własność wnoszona w małżeństwo
    Od: "tomek(int)" <i...@-...pl>

    witam!
    mam pytanie odnośnie własności, wnoszonej w małżeństwo. Planuję zakup
    mieszkania (na kredyt). Mieszkanie zakupię będąc jeszcze w stanie
    wolnym. Czy tego typu majątek (zakupiony przed, ale spłacany już w
    związku małżeńskim) jest majątkiem wspólnym czy rozłącznym?

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2005-04-19 08:06:01
    Temat: Re: Własność wnoszona w małżeństwo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tomek(int) napisał(a):
> [...]
    > wolnym. Czy tego typu majątek (zakupiony przed, ale spłacany już w
    > związku małżeńskim) jest majątkiem wspólnym czy rozłącznym?

    Odrębnym, ale będzie spłacany z majątku wspólnego, a wiec w razie czego
    trzeba to będzie rozliczyć.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam