  • 1. Data: 2005-04-19 07:07:23
    Temat: Swiadek, protokol na policji a zwrot kosztow?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Wynajmuje mieszkanie ze swoja rodzina w miejscowosci A i tam tez pracuje,
    ale zameldowany jestem jeszcze u swoich rodzicow daleko w miejscowosci B.
    Kiedy jechalem autobusem do miejscowosci B, chuligani rozbili przednia
    szybe, a ja bylem swiadkiem zdarzenia. Podalem dane policji jako swiadek,
    gdyz same zeznania kierowcy mogly by byc ponoc niewystarczajace do zwrotu z
    ubezpieczenia. Poniewaz byla juz noc, policja spisala tylko dane i
    powiedziala ze bedziemy wezwani na policje w celu spisania protokolu ( tak
    zrozumialem).
    O ile sie zorientowalem, wezwanie przyjdzie na adres B, w celu wstawienia
    sie na komisariacie policji w miejscowosci B o konkretnej dacie i godzinie.
    Oraz grozba ze w razie nie wstawienia sie bedzie mi grozic grzywna.
    Moje pytanie:
    Co mam zrobic aby uzyskac zwrot kosztow za przejazd i stracony dzien w
    pracy, jak mi przyjdzie takie zawiadomienie do miejscowosci moich rodzicow
    B. ( Zawiadomienia jeszcze nie dostalem ale spodziewam sie go ). Nie bedzie
    to rozprawa sadowa, tylko wyjasnienia na komisariacie.

    Bardzo prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-04-19 07:56:21
    Temat: Re: Swiadek, protokol na policji a zwrot kosztow?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > B. ( Zawiadomienia jeszcze nie dostalem ale spodziewam sie go ). Nie
    > bedzie to rozprawa sadowa, tylko wyjasnienia na komisariacie.

    nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale masz meldunek tymczasowy w
    miejscowosci A?

  • 3. Data: 2005-04-19 08:35:30
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    > nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale masz meldunek tymczasowy w
    > miejscowosci A?

    Nie, w miejscowosci A nie mam zameldowania ani tymczasowego, ani stalego.
    Stale zameldowanie mam w B.

  • 4. Data: 2005-04-19 08:58:15
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Nie, w miejscowosci A nie mam zameldowania ani tymczasowego, ani stalego.
    > Stale zameldowanie mam w B.

    no to nie wiem czy jest jakas podstawa zeby wyplacac ci za dojazd.. w koncu
    mieszkasz tam gdzie rodzice...

  • 5. Data: 2005-04-19 10:58:04
    Od: elmo <n...@s...com>

    Piotr wrote:
    > Poniewaz byla juz noc, policja spisala tylko dane i
    > powiedziala ze bedziemy wezwani na policje w celu spisania protokolu

    A dlaczego swiete krowy nie moga same pofatygowac sie do Ciebie.
    Zignoruj ich "wezwanie".

  • 6. Data: 2005-04-19 11:12:41
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    > A dlaczego swiete krowy nie moga same pofatygowac sie do Ciebie.
    > Zignoruj ich "wezwanie".

    Wiem ze moge zignorowac, ale ja naprawde chce pomoc i zlozyc zeznania. Gdy
    nie zloze kierowca autobusu byc moze bedzie musial placic z wlasnej kieszeni
    a przynajmniej bedzie mial duze problemy.
    Co mam zrobic aby uzyskac zwrot kosztow za stracony dzien w
    pracy, zwrot za przejazd nie jest tak istotny.
    Czy mam wziasc urlop w pracy i karteczke z wyliczonym wynagrodzeniem
    dziennym, czy tez pokazac to wezwanie ( ale to przeciez nie wezwanie do
    sadu) . Jak mam odzyskac pieniadze za stracony dzien w pracy (firma
    prywatna - nie moja )?

  • 7. Data: 2005-04-23 18:03:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli to nadal aktualny problem ...

    Jak przyjdzie wezwanie, to zadzwoń do prowadzącego i poproś, by zwrócił
    się o przesłuchanie Cię przez tę jednostkę w miejscowości, w której
    mieszkasz obecnie. W ostateczności możesz wysłać prośbę na piśmie.
    Przecież mogłeś się przeprowadzić kilka dni po zdarzeniu. Raczej nikt
    wielkiego problemu z tym robić nie będzie.