  • 1. Data: 2005-04-19 06:51:40
    Temat: Nie allegro sprawa zaliczki i zamowienia...
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    witam
    wplacilem zaliczke 500zl na pewna czesc,
    oczywiscie jest to tytulem zabezpieczenia w razie sytuacji
    w ktorej zalozmy odwidzialoby mi sie kupowac sprowadzona czesc
    pozostawiajac goscia z czescia na swoim stanie,
    z tym sie zgodze ale...

    zaliczke wplacilem 30 marca, dzis jest 19 kwietnia, po wczesniejszych
    zapewnienieach obiecano mi realizacje zamowienia w przeciagu tygodnia
    gdyz wspomniana czesc jest w naszym kraju w glownym magazynie,
    dalej dzwoniac otrzymuje odp. typu ze musismy czekac bo wysylaja
    wszystko jedna wielka paczka i takie tam tlumaczenie... odwleczanie
    jutro napewno bedzie

    moje wnioski:
    rozumiem ze firma nie chce narazac sie na koszty, nie wiem jakie sa
    procedury
    umowy miedzy nimi, ale do @#$#$#^%$##$ ile mozna czekac?
    sam osobiscie bym pojechal do Warszawy po wspomniana czesc ponoszac
    swoje wlasne koszty,

    nie chce sie wycofywac z zakupu towaru ale nie widze innej mozliwosci
    jak wycofanie wkladu z powodu braku mozliwosci realizacji zamowienia,
    co o tym sadzicie mam jakies podstawy prawne do tego?
    co na to nasze prawo? moge czegos od nich wymagac?
    (mam tylko kwit wplacajacy zaliczke na zakup czesci)

  • 2. Data: 2005-04-19 09:25:21
    Temat: Re: Nie allegro sprawa zaliczki i zamowienia...
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl>

> [...]
    > co na to nasze prawo? moge czegos od nich wymagac?
    > (mam tylko kwit wplacajacy zaliczke na zakup czesci)

    Napisz od allegro- niech upomna Twojego sprzedawce na poczatek,
    Pozniej jesli to nie poskutkuje drukujesz wszystko( opis aukcji, pelna
    korespondencje e-mail) dolaczasz kwit potwierzdajacy wplate zaliczki i
    idziesz na policje.
    Jestem pewna, ze oni nie beda wnikac w podstwy prawane (ktore wiaza sie z
    umowa,wyniakajaca z regulaminu allegro) i wezwa na przesluchanie Twojego
    sprzedawce. Jesli jest tak, jak piszesz, czyli jesli sprzedwaca prowadzi
    wieksza zorganizowana sprzedaz przez allegro, bedzie on zainteresowany
    pozytwnym dla Ciebie zalatwieniem sprawy

    pzdr
    ola

  • 3. Data: 2005-04-19 09:26:47
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Ola" <o...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieksza zorganizowana sprzedaz przez allegro, bedzie on zainteresowany
    > pozytwnym dla Ciebie zalatwieniem sprawy

    sprawa nie dotyczy zakupu na allegro, tylko jest z zycia wzieta

  • 4. Data: 2005-04-19 09:35:12
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 19 kwi o godzinie 11:25, na pl.soc.prawo, Ola napisał(a):

    > Napisz od allegro- niech upomna Twojego sprzedawce na poczatek,

    Ale się dopieprzyłaś do Allegro - cały Twój post jest o dupę potłuc.
    Przeczytaj TEMAT - bo tylko się ośmieszasz.

    --
    Herbi
    19-04-2005 11:35:10