  • 1. Data: 2005-04-19 08:03:08
    Temat: zatrzymanie dokumentów przez szkołę
    Od: "Adam" <d...@w...pl>

    Witam,
    Przyznam że w temacie jestem całkowicie zielony a więc ...
    zatrzymanie dokumentów np. świadectwa maturalnego przez szkołę pod jakie
    wykroczenie podchodzi? ..czy można taką instytucję pozwać do sądu i jak to
    się robi?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-19 09:04:54
    Temat: Re: zatrzymanie dokumentów przez szkoł
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykroczenie podchodzi? ..czy można taką instytucję pozwać do sądu i jak to

    szuka sie w archiwum grupy (google.pl -> gryupy dysk-> zaawansowane
    szukanie)
    bylo kilka razy, podpaada pod paragraf.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-19 10:05:15
    Od: "Adam" <d...@w...pl>

    Znalazłem ze jeśli jest tak w umowie to mogą..to prawda ?

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d42hjn$qr5$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2005-04-19 10:07:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znalazłem ze jeśli jest tak w umowie to mogą..to prawda ?

    nigdy nie moga zatrzymac. Zazadaj na pismie wydania dokumentow.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-19 11:34:26
    Od: "Adam" <d...@w...pl>

    zarządałem :) - napisałem podanie i nie chcą mi odpowiedzieć pisemnie
    ..bynajmniej miałbym dowód ...

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d42l8d$fj0$1@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2005-04-19 11:48:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > zarządałem :) - napisałem podanie i nie chcą mi odpowiedzieć pisemnie
    > ..bynajmniej miałbym dowód ...

    wez dyktafon, i tak porpowadz rozmowe by wynikalo z niej iz rozmawiasz z
    kims z wewnatrz szkoly.
    Nastepnie powiedz ze jezeli niewydadza Tobie dokumentow,pojdziesz zgklosic
    ten fakt na policje (wszzysto nagrywaj).

    P.

  • 7. Data: 2005-04-19 12:17:45
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    tak zrobie

    Dzieki :)

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d42r61$hm5$1@inews.gazeta.pl...

  • 8. Data: 2005-04-19 18:56:27
    Temat: Re: zatrzymanie dokumentów przez szkołę
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Adam napisał(a):
    > zatrzymanie dokumentów np. świadectwa maturalnego przez szkołę pod jakie
    > wykroczenie podchodzi? ..czy można taką instytucję pozwać do sądu i jak to

    a tak z ciekawosci zapytam - jakie bylo uzasadnienie zatrzymania tych
    dokumentow ?

  • 9. Data: 2005-04-19 19:04:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ?