  • 11. Data: 2005-01-19 19:21:13
    Temat: Re: zaatakowany bezpodstawnie przez policjanta po cywilu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > interwencję policja mundurowa, wpada na nas facet po cywilu i uderza
    > pierwszego chłopaka na swej drodze a policjanci ida spokojnie za nim? A
    > gdyby ktoś z nas widzac ze ktos atakuje kolege, rzucił się na tego
    faceta?
    > Pewnie byśmy dostali takie wpierdy pałkami, że teraz siedzielibyśmy w
    > szpitalu.
    > Jeśli znasz najskuteczniejszą drogę dochodzenia sprawiedliwości, to
    pomóż.
    > P.S. uderzony kolega zasłonił się troche i nie ma wyraźnego śladu

    a na co Wy z obdukcja czekacie??????

    P.

  • 12. Data: 2005-01-19 19:21:40
    Od: p...@n...pl

    > Moi zdaniem najpewniej doszło do nieporozumienia. Co do zasady policjanci
    > przed przystąpieniem do "akcji" powinni okrzykiem "Policja" powiadomić, kim
    > są i wezwać do wyjścia. Nic o tym nie piszesz, ale nie piszesz, że nie
    > krzyczeli. Nie napisałeś również w jakich okolicznościach doszło do tego
    > uderzenia. Czy było jasno, czy ciemno. Czy Twój kolega po prostu stał, czy
    > na przykład zachowywał się agresywnie. Jak zatem Ci pomóc?

    panie Robercie... ale czy rowniez jesli policjant nie jest na sluzbie? i
    zamierza chronic dobro chronione prawem? zdaje sie ze wowczas formulki sa zbyteczne.
    myle sie?

    bo z tego co pisze pytajacy - policjant byl w tym wypadku cywilem /sasiadem/ a
    nie funkcjonariuszem na sluzbie. a to chyba zwalnia go od obowiazku wydawania
    okrzykow policja.

    pozdr.

  • 13. Data: 2005-01-19 19:34:30
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Sory, ale tam byli policjanci z prewencji wezwani przez tego faceta. Czy to
    > nie oni powinni interweniowac w takiej sytucji? po drugie, to czy pan
    > wchodzac do komorki i slyszac glosy wali w leb na oslep? to nie byla godzina
    > 3 w nocy, ale raptem 22:20. Komórki u nas są dobrze oświetone i widzial co
    > sie dzieje.

    no ok, ale jak widzial co sie dzieje to po jaka cholere kogos bil? moze
    rzeczywiscie jakis niewyzyty policjant, al enie sadze. tutaj rozstrzygac bedzie
    sad... wszelkie dowody zeznia etc- ciezko okreslic znajac tylko jedna wersje i
    do tego bez szczegolowch okolicznosci..
    ja poiwem szczerze, ze majac we krwi 3 promile skarzylbym na wzelkie mozliwe
    sposoby, zglaszalbym 213 K.k. etc.... ale po wyczezwieniu odpuscilbym.... /nie
    sugeruje,ze byliscie w stanie z art. 115 par. 16 pkt 1/ akle pomyslcie - chcial
    pewnie dobrze.... idzcie na wodke i sie stosunki uloza - SZKODA ZAWALAC PRACA
    SADY - to tak we wlasnym intersie ;d;d;d;d;d

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2005-01-19 20:51:04
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > trer wwerty napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Powinni Was zastrzelic.

    Januszek ty głupi hitlerowski bandyto

  • 15. Data: 2005-01-19 20:51:48
    Od: "jabbe" <j...@w...pl>

> [...]
    godzina
    > 3 w nocy, ale raptem 22:20. Komórki u nas są dobrze oświetone i widzial co

    nie wiem nie widziałem zdarzenia tyle co twój opis
    przegięcie ze strony pały ewidentne ale co teraz?
    twoje słowo przeciw jego plus jego pomagierów
    nie dasz rady nic udowodnić to jest tzw. przestępstwo doskonałe,
    masz przykład jak to się robi.
    walkę od strony prawnej odpuść zero szans.
    pilnuj może kiedyś dasz radę mu się odgryźć
    może kiedyś trafisz jak np.pijany prowadzi samochód
    zrobisz piękny donosik /byle nie na jego komendę musi być inna /
    jak taki debil to kwestia czasu jak "pan władza" to zrobi
    albo może będziesz mógł mu życie zrobić nieznośne w inny sposób
    ale co i jak to już ci nie powiem sam pomyśl byle z głową.

  • 16. Data: 2005-01-19 20:52:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Tom(ek)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co mu tam kodeks.
    > TVN ważniejsze;)

    Ten kodeks faktycznie jest już tylko dla kodeksowych #

  • 17. Data: 2005-01-19 20:56:41
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "trer wwerty" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moi zdaniem najpewniej doszło do nieporozumienia.

    Rozumiem panie prawnik można zabijać przez nieporozumienie.
    Kupa debili....

  • 18. Data: 2005-01-19 20:59:34
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > /sasiadem/ a
    > nie funkcjonariuszem na sluzbie. a to chyba zwalnia go od obowiazku

    Do takich policjantów armia amerykańska powinna strzelać bez ostrzeżenia jak
    do bandziorów i terrorystów arabskich.

  • 19. Data: 2005-01-19 21:02:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > paie szanowny, bez urpzedzenia- a co mial powiedziec?! : uwaga, zaraz
    > uderze
    > pana prawa reka w twarz, 10, 9, 8 .... czys pan oszlaal.
    > a ze nie mogl to inan kwestia - art 213 par. 1 K.k..... ale ja bym sobie
    > darował. poprostu myslal.... pomylil sie ale chcial dobrze, mysle ze sad
    > uniewinni.

    Oczywiście, a mordercę Grzesia Przemyka sąd w ogóle nie wezwie, bo sprawa
    uległa przedawnieniu a poza tym on też w pana głowie chciał dobrze i dla
    ruskich dobrze, żebyśmy pozdychali w komunistycznej nędzy i żeby Rosjanie z
    Niemcami i Austriakami znów zasiedlili Polskę. W państwie mafii policyjnej
    sąd go uniewinni, bo to ta sama mafia.

  • 20. Data: 2005-01-19 21:04:06
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > no ok, ale jak widzial co sie dzieje to po jaka cholere kogos bil? moze
    > rzeczywiscie jakis niewyzyty policjant, al enie sadze.

    Psychiatra sie o niego pytał.

    > tutaj rozstrzygac bedzie sad...

    czytaj mafia.

    [...]