  • 1. Data: 2005-01-18 23:35:36
    Temat: ochrona danych osobowych uczniow
    Od: WodnikJaqb <w...@o...pl>

    witam
    mam do szanownych grupowiczow nastepujace pytanie:

    czy zamieszczenie imiennej listy uczniow z ich srednimi w internecie
    (szkolna strona www) jest zgodne z prawem?
    dodam, ze ta sama lista + zdjecia jest wywieszona w szkole i kazdy
    moze ja zobaczyc.

    jak ma sie do tego prawo? mozna czy nie? jak sadzicie?

    pozdrawiam

    Wodnik

  • 2. Data: 2005-01-19 08:52:42
    Temat: Re: ochrona danych osobowych uczniow
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    WodnikJaqb wrote:

> [...]
    > moze ja zobaczyc.
    >
    > jak ma sie do tego prawo? mozna czy nie? jak sadzicie?

    Nie.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-19 10:31:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > moze ja zobaczyc.
    >
    > jak ma sie do tego prawo? mozna czy nie? jak sadzicie?

    zrob tak jak to robia cwiczeniowcy na studiach,
    inicjaly, numer legitymacji/indexu i ocena.

    P.

  • 4. Data: 2005-01-19 20:44:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csk6od$4fj$1@news.onet.pl WodnikJaqb <w...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > moze ja zobaczyc.
    > jak ma sie do tego prawo? mozna czy nie? jak sadzicie?
    Można. W przypadku uczniów pełnoletnich za ich pisemną zgodą, w przypadku
    uczniów niepełnoletnich za pisemną zgodą ich rodziców (prawnych opiekunów).

    Jotte

  • 5. Data: 2005-01-20 00:05:12
    Od: WodnikJaqb <w...@o...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:csk6od$4fj$1@news.onet.pl WodnikJaqb <w...@o...pl>

    > Można. W przypadku uczniów pełnoletnich za ich pisemną zgodą, w przypadku
    > uczniów niepełnoletnich za pisemną zgodą ich rodziców (prawnych opiekunów).

    dziekuje za informacje.
    zatem najlepsi - karteczki od rodzicow a wyniki ze sprawdzianow
    to nr w dzienniku i klasa.

    pozdrawiam i dziekuje

    Wodnik

  • 6. Data: 2005-01-20 00:17:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csmss1$f1o$1@news.onet.pl WodnikJaqb <w...@o...pl>
    pisze:

    > dziekuje za informacje.
    > zatem najlepsi - karteczki od rodzicow a wyniki ze sprawdzianow
    > to nr w dzienniku i klasa.
    > pozdrawiam i dziekuje
    Przepraszam Cię, ale nie bardzo rozumiem. Czy rzeczywiście byłem Ci choć
    trochę pomocny, czy robisz sobie ze mnie jaja?

    Jotte