  • 31. Data: 2005-01-20 22:42:14
    Temat: Re: zaatakowany bezpodstawnie przez policjanta po cywilu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cso418$2vk$1@inews.gazeta.pl...

    > a jakby mial przystawke i by zmarl od tego uderzenia?
    > nie mozna patrzec tak:
    > "nic sie nie stalo to siedziec cicho"

    Ja tam na medycynie się marnie znam, ale coś nie wierzę w to, by przystawka
    (co kolwiek by to nie było) powodowała śmierć człowieka tylko w wyniku
    uderzenia go w twarz i to w dodatku nie pozostawiającego śladów. Nie
    popadajmy w paranoję. On nie strzelał do gościa i nie walił go młotkiem.
    Podobno go uderzył, pewnie nieznacznie skoro bezśladowo no i nadal nie
    możemy się dowiedzieć w jakich okolicznościach.

  • 32. Data: 2005-01-20 22:44:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dlatego działania lokatora-policjanta były jak najbardziej racjonalne.
    > A że bezprawne (karalne?) to inna para gumofilców, czyż nie?

    W celu uniemożliwienia ucieczki, to się delikwenta racjonalnie podcina, a
    nie wali w pysk. Nadal twierdzę, ze walenie w celu uniemożliwienia ucieczki
    jest irracjonalne.

  • 33. Data: 2005-01-21 08:54:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Podobno go uderzył, pewnie nieznacznie skoro bezśladowo no i nadal nie
    > możemy się dowiedzieć w jakich okolicznościach.

    (chodzi mi o taka blaszke w glowie, moze to nie nazywa sie przystawka nie
    wiem)

    mi chodzi o sposob myslenia, nic sie nie stalo to siedziec cicho.
    Ale moglo sie stac, i moze sie stac innym razem.
    Ja bym na jego miejscu nie odpuscil.

    P.

  • 34. Data: 2005-01-21 15:49:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości

    > Ja tam na medycynie się marnie znam, ale coś nie wierzę w to, by
    > przystawka
    > (co kolwiek by to nie było)

    Nie wiesz co to przystawka bo TVN nie oglądasz;))

    Pzdr
    Leszek

  • 35. Data: 2005-01-21 16:40:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > (chodzi mi o taka blaszke w glowie, moze to nie nazywa sie przystawka nie
    > wiem)

    Pewnie jakaś proteza, ale też sie nei znam. Przystawka, to mi się raczej z
    daniem kojarzy.

    > mi chodzi o sposob myslenia, nic sie nie stalo to siedziec cicho.
    > Ale moglo sie stac, i moze sie stac innym razem.
    > Ja bym na jego miejscu nie odpuscil.

    Ja nie upieram się, by odpuszczać. Próbuję najpierw stan faktyczny ustalić.