  • 1. Data: 2005-01-19 06:37:45
    Temat: odmowa skladania zeznan
    Od: "pieguska" <p...@g...pl>

    swiadek, konkubent jednej ze stron
    czy moze odmowic zeznan (odpowiadania na pytania polici) a jednoczesnie
    zlozyc oswiadczenie?

  • 2. Data: 2005-01-19 08:31:36
    Temat: Re: odmowa skladania zeznan
    Od: "Karola Portel" <p...@g...pl>

    pieguska <p...@g...pl> napisał(a):

    > swiadek, konkubent jednej ze stron
    > czy moze odmowic zeznan (odpowiadania na pytania polici) a jednoczesnie
    > zlozyc oswiadczenie?

    prosze o odpowiedz, to dla mnie bardzo wazne

  • 3. Data: 2005-01-19 17:56:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > prosze o odpowiedz, to dla mnie bardzo wazne

    masz prawo do odmowy zeznan, w prok. tez.

    P.

  • 4. Data: 2005-01-19 19:39:12
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > swiadek, konkubent jednej ze stron
    > czy moze odmowic zeznan (odpowiadania na pytania polici) a jednoczesnie
    > zlozyc oswiadczenie?

    Swiadek sklada zeznania. Jezeli odmowi skladania - a w tej sytuacji ma takie
    prawo, jezeli oczywiscie chodzi o proces karny - to jego rola sie konczy i
    nie moze skladac zadnych oswiadczen. Ewentualnie, jezeli sie uprze, moze
    wyslac jakies pismo do prokuratora/policji/sadu i cos tam sobie skrobnac,
    ale nie bedzie to stanowilo dowodu w sprawie.

    Konrad