  • 21. Data: 2010-06-11 15:37:07
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    news:hute9p$b6e$1@node2.news.atman.pl...

    > Chca poleconym wysylasz poleconym. To napewno wystarczy. Nie dziwie sie ze
    > nie przyjmuja mailem bo niby jaka jest pewnosci, ze Ty to Ty a nie
    > podszywasz sie pod kolege bo chcesz mu zrobic numer

    No wlaśnie nie wiesz a piszesz. Z tego konta nikt inny nie może
    nic napisać tylko ja. A dlaczego a dla tego ,że jest to związane z nazwą
    użytkownika hasłem nadanym przez firmee i Nr MAC.Jest to tak zwane konto
    systemowe przeznaczone tylko i wylącznie do korespondencji z tą firmą. Z
    żadnego innego komputera napisanie majla z tego konta jest niemożaliwe.
    Żdna inna osoba nie może nic napisać z tego adresu to tak jak nie mając
    karty kodów jednorazowych nie wykonasz operacji bankowej.

    Ta firma tlko zalatwia wszystko pocztą elektoniczną , ąle do nich musisz
    na kolanach z podaniem.
    Każdą umowę możan wypowiedzieć i ją wypowiedzialem i jestem
    pewny ,że skutecznie . Ponadto wskazałem im na zapisy które są uzanane jako
    klauzule niedozwolone. Dalsze "kopanie" się z tą firmą skończy się sprawą w
    sądzie i napewno sprawę wygram bo jakiś bubek w tej firmie nie przyjmuje do
    wiadomości ,że wyroki w sprawie klazul niedozwolonych są obowiązujące i to
    jest prawdziwy powód konfliktu i chcą mnie nacignnąć na okolo 140
    zł.napisalem im ,że jak chcą to im zapłacę bo nie jest to dla nie wielki
    problem - chodzi poprostu o zwykłą uczciwość, zamisat im lepiej mogę to dać
    powodzianom- ale będą mieli sprawę w sądzie i wpisy napewno 3 do rejestru
    klauzul niedozwolonych.

    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/klauzule-niedozwo
    lone-uokik/uslugi;internetowe,branza,2.html
    a tu znajdują się dotyczące usług internetowych

    Ta dyskusja wywołana moim pytaniem zboczyła z tematu , tematem
    pytania było: czy Nasz sejm już uchwalił ustawę pozwalającą na załatwianie
    tego typu spraw pocztą elektroniczną w gruncie rzeczy o to mi chodziło, czy
    pisma mające "moc prawną " mogą być wysyłane pocztą elektroniczną, a
    odbiorca musi je przyjąc i nadać im bieg i to jest moje właściwe pytanie

    Jhru

  • 22. Data: 2010-06-11 16:26:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No wlaśnie nie wiesz a piszesz. Z tego konta nikt inny nie
    może
    > nic napisać tylko ja. A dlaczego a dla tego ,że jest to związane z nazwą

    dobre dobre. Zyj dalej w takim przeswiadczeniu.

    > użytkownika hasłem nadanym przez firmee i Nr MAC.Jest to tak zwane konto
    > systemowe przeznaczone tylko i wylącznie do korespondencji z tą firmą. Z
    > żadnego innego komputera napisanie majla z tego konta jest niemożaliwe.

    a jaki to e-mail. Jaki adres ?

    > Żdna inna osoba nie może nic napisać z tego adresu to tak jak nie
    mając
    > karty kodów jednorazowych nie wykonasz operacji bankowej.

    no no, _prawie_ masz racje

> [...]
    jako
    > klauzule niedozwolone. Dalsze "kopanie" się z tą firmą skończy się sprawą

    a mianowicie jakie ? Bo zadnych takich tu nie zaprezentowales.

    > sądzie i napewno sprawę wygram bo jakiś bubek w tej firmie nie przyjmuje
    do
    > wiadomości ,że wyroki w sprawie klazul niedozwolonych są obowiązujące i to

    taaaa, zawsze jak ktos pisze "napewno przed sadem wygram" to juz widze, ze
    nie ma _zadnego_ doswiadczenia i nie wiesz jak dziala ten system

> [...]
    dać
    > powodzianom- ale będą mieli sprawę w sądzie i wpisy napewno 3 do rejestru

    taaaa

> [...]
    > pisma mające "moc prawną " mogą być wysyłane pocztą elektroniczną, a
    > odbiorca musi je przyjąc i nadać im bieg i to jest moje właściwe pytanie

    tylko podaj jaka jest ta klauzula niedozwolona w twoim przypadku

    Icek

  • 23. Data: 2010-06-11 17:35:28
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > tylko podaj jaka jest ta klauzula niedozwolona w twoim przypadku

    to jest mój problem który kwestionujesz ja zadałem pytanie o:

    ustawę regulująca posługiwanie sie dokumentami elektronicznymi w obrocie
    prawnym

    opis umowy i inne sprawy to tak zwany kontekst problemu i tyle.

    Ty za mnie nie pójdziesz do sądu i o to nie pytam, jezeli przegram to moja
    sprawa jeżeli wygram to też moja sprawa alle nie tylko bo firma przestanie
    zachowywać się jak drobny złodziejaszek.

    Przeczytaj sobie te klauzule i porównaj swoją umowę to na pewno się zdziwisz
    jak firmy naciągają. Na pewno jednym z ostatnich wpisów w umowie jest
    wskazanie sądu który jest właściwy porównaj to z kilkoma wyrokami sądu.
    pobieranie z góry opłaty za usługę, żądanie zapłaty za usługę ,z której
    odbiorca zrezygnował, każdy zapis o tak zwanym milczącym , czy automatycznym
    przedłużeniu umowy zawartej na czas określony , na czas nieokreślony jest
    zapisem niedozwolonym

    To koniec tematu

    Jhru

  • 24. Data: 2010-06-11 22:30:00
    Od: kuba <u...@g...com>

    On 11 Cze, 19:35, "jhru" <j...@g...pl> wrote:
    czy automatycznym
    > przedłużeniu umowy zawartej na czas określony , na czas nieokreślony jest
    > zapisem niedozwolonym

    Masz rację tylko częściowo: zob. art. 385(3) pkt 18 Kodeksu cywilnego.

  • 25. Data: 2010-06-12 12:51:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    automatycznym
    > przedłużeniu umowy zawartej na czas określony , na czas nieokreślony jest

    troszke sie mylisz. W pewnym konteksie tak ale jezeli mozesz zrezygnowac z
    uslugi po czasie na jaki jest zawarta to juz nie

    Icek

  • 26. Data: 2010-06-12 14:00:10
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    jhru <j...@g...pl> napisał(a):
    > No wlaśnie nie wiesz a piszesz. Z tego konta nikt inny nie może
    > nic napisać tylko ja. A dlaczego a dla tego ,że jest to związane z nazwą
    > użytkownika hasłem nadanym przez firmee i Nr MAC.
    Hasło i nazwę użytkownika mogłeś zawsze komuś udostępnić, zmiana numeru MAC
    to dziesięć minut dla mnie (bo za każdym razem muszę sobie poklikać po
    różnych ustawieniach przypomnieć jak to się robi) albo 1,5-2 minuty dla
    kogoś, kto zajmuje się sieciami/komputerami zawodowo.

    A na meritum koledzy odpowiedzieli - trzeba spojrzeć w umowę i regulaminu.
    Przy czym forma pisemna jest najbezpieczniejsza i raczej nie wyobrażam sobie
    możliwości jej wyłączenia w stosunkach z konsumentami.
    Ustawa o podpisie elektronicznym słabo się sprawdza.

    GK

    GK

  • 27. Data: 2010-06-12 16:44:30
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie
    > możliwości jej wyłączenia w stosunkach z konsumentami.
    > Ustawa o podpisie elektronicznym słabo się sprawdza.

    Słabo się sprawdza bo jescze ani Polska jako pąństwo ani żadna spóka czy
    firma nie zapłaciły kilku tysięcu ero kary tak jak np: w Słowacji:

    http://prawo.vagla.pl/node/8549

    " Europejski Trybunał Praw Człowieka wydał rozstrzygnięcie w sprawie Lawyer
    Partners, A.S. v. Słowacja (applications no. 54252/07, 3274/08, 3377/08,
    3505/08, 3526/08, 3741/08, 3786/08, 3807/08, 3824/08, 15055/08, 29548/08,
    29551/08, 29552/08, 29555/08, 29557/08), zgodnie z którym odmowa przyjęcia
    przez sąd krajowy pism procesowych złożonych w formie elektronicznej stanowi
    naruszenie art 6 §1 Europejskiej Konwencji Praw Człowieka (Konwencji o
    ochronie praw człowieka i podstawowych wolności). ETPCz zasądził na rzecz
    spółki 10 tys euro odszkodowania oraz 8 tys euro tytułem zwrotu kosztów
    postępowania. ..."

    a tu tekst wyroku:

    http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=ht
    ml&documentId=851339&portal=hbkm&source=externalbydo
    cnumber&tabl

    No jak jakaś firemka krzaczek dostanie po łapach i Polska będzie też musiała
    zapłacić - to i podpis elektroniczny zacznie się sprawdzać i jakiś bubek w
    byle jakiej firmie nie będzie się wymądrzał.
    A ponieważ Slowacji groziło kolejnych kilkadzsiąt spraw to i sprawa ruszuła
    z kopyta.

    Odnośnie regulaminu:

    to też jest kwestią czasu i kolejnej jakiejś sprawy w sądzie bo żaden
    regulamin nie może regulować zapisów umowy to tak jak by rozporządzenie
    regulowało zapisy ustawy,

    jezeli umowa odwołuje się do regulaminu to w umowie musi być jasno określone
    zakres tej regulacji , jakie sprawy ma opisać regulamin itp. Regulamin nie
    może nawet o jedną kropkę regulować więcej niż pozawala mu na to umowa.
    Jeżeli umowa "mówi" ,że kolor papieru na wypowiedzenie określi regulamin to
    regulamin nie może określić koloru atramenty jakim ma być napisane to
    wypowiedzenie

    Jeszcze raz napiszę mnie wcale nie chodzi o te 140 czy 150 zł a o to , że
    jakiś bubek naciąga ludzi , już wiem , że nie jestem jedynym od którego
    usiłują wyłudzić parę groszy, okazuje się że takich osób jest przynajmnie
    kilkanaście. Firma nie rozwija się, świadczy uslugi na niskim poziomie /3
    "megabity" z 60 zł, a tak naprawdę to zaledwie w porywach ledwie połowa/
    ,ludzie rezygnują a oni wyłudzaja pieniądze.

    Jhru

  • 28. Data: 2010-06-13 11:40:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > "megabity" z 60 zł, a tak naprawdę to zaledwie w porywach ledwie połowa/
    > ,ludzie rezygnują a oni wyłudzaja pieniądze.

    w twojej opinii. W mojej postepuja zgodnie z zawarta umowa - swiadcza usluge
    i oczekuja zaplaty

    Icek

  • 29. Data: 2010-06-13 15:14:30
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > przynajmnie
    >
    > w twojej opinii. W mojej postepuja zgodnie z zawarta umowa - swiadcza
    > usluge
    > i oczekuja zaplaty
    >

    > Icek
    Nie
    Najpierw biorą zapłatę a później świadczą usługę niezgodnie z umową

    jhru

  • 30. Data: 2010-06-14 09:06:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie
    > Najpierw biorą zapłatę a później świadczą usługę niezgodnie z umową

    tak jak w spozywczym. Najpierwsz placisz za chleb, a pozniej go zjadasz. Nie
    odwrotnie.

    Icek