  • 11. Data: 2010-06-10 20:38:02
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:huri25$5vq$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie napisałeś co jest w umowie.

    nie ma żadnego słowa o przedłużąniu umowy ,jest zapis że inne sprawy
    reguluje kodeks cywilny, jest jasno i konkretnie napisane ,że umowa jest
    zawarta na okres 24 miesiące i wchodzi w rzycie z dniem podpisania

    Jhru

  • 12. Data: 2010-06-10 20:54:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.06.2010 22:32), jhru wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    [...]
    > no nie wiem czy regulamin może regulowac przedłużanie umowy

    Może, nie wiadomo do końca czy mu wolno.

    Na pewno taki "myk" stosuje(stosowała?) TPSA w Neostradzie i UPC.
    Niezależnie od tego czy to legalne czy nie - jeżeli taki zapis jest
    prościej po prostu wypowiedzieć niż kopać się z koniem.

    Także najlepiej po prostu przeczytaj umowę i regulamin, a będziesz
    trochę więcej wiedział na czym stoisz.

    p. m.

  • 13. Data: 2010-06-10 20:55:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.06.2010 22:38), jhru wrote:

> [...]
    > reguluje kodeks cywilny, jest jasno i konkretnie napisane ,że umowa jest
    > zawarta na okres 24 miesiące i wchodzi w rzycie z dniem podpisania

    Jeżeli to prawda, to nie masz z nimi żadnej umowy teraz, więc nie musisz
    niczego wypowiadać.

    p. m.

  • 14. Data: 2010-06-10 21:58:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Jeśli to wypowiedzenie UPC to wmawiają w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich
    pismem.

    no bo nie jest.

  • 15. Data: 2010-06-10 21:59:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jhru wrote:

    > Otrzymałem odpowiedź ,że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy
    > osobiści i na piśmie.

    a moze osobiście(w sensie podpiszesz na miejscu) LUB na piśmie (w sensie
    wyslac poczta lub gołębiem).

  • 16. Data: 2010-06-10 22:34:17
    Od: kuba <u...@g...com>

    On 10 Cze, 18:11, "jhru" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > poinformowałem ich że z dniem 8.06.2010 roku zaprzestałem korzystania z ich
    > łączy i nie zamierzam dalej korzystać z ich usług ponosząc aby uznać to za
    > wypowiedzenie umowy.
    >
    > Otrzymałem odpowiedź ,że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy
    > osobiści i na piśmie.
    >
    > Mam pytanie czy nasz wysoki parlament już zdążył uchwalić ustawę regulującą
    > te problemy /korespondencja elektroniczna/ i czy tak wysłane wypowiedzenie
    > jest ważne, a może są  inne przepisy
    >
    >  Mam wrażenie ,że firma będzie chciała mnie jeszcze naciągnąć na kilka

    A co jest napisane w umowie/regulaminie odnośne wypowiedzenia
    (rezygnacji, dyspozycji nieprzedłużania umowy)? Jest coś o tym, że
    musi być na piśmie? Jeśli tak, to czy jest określony skutek
    niedochowania formy pisemnej (pod rygorem nieważności etc.)?

  • 17. Data: 2010-06-11 07:18:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 22:55:58 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Jeżeli to prawda, to nie masz z nimi żadnej umowy teraz, więc nie musisz
    > niczego wypowiadać.

    Przecież korzystał z usługi po terminie jej zakończenia. Nie powinna się
    przedłużyć przez to że przystąpił do "wykonania umowy"?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2010-06-11 08:48:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli to wypowiedzenie UPC to wmawiają w żywe oczy, że i faks nie jest dla
    > nich pismem.

    nie prawda jest jakoby, a w kazdym razie nie zawsze, rezygnowalem z jenej z
    ich uslug (internetu), poslugujac sie wlasnie mailem, lub faksem, nie
    pamietam dokladnie czym, ale napewno nie korzystajac z poczty papierowej

  • 19. Data: 2010-06-11 10:52:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.06.2010 09:18), Henry(k) wrote:

    > Przecież korzystał z usługi po terminie jej zakończenia. Nie powinna się
    > przedłużyć przez to że przystąpił do "wykonania umowy"?

    Na pewno powinien zapłacić za okres w którym korzystał.

    Ale jeżeli przyjąć że przystąpił do umowy, to jakie były tej umowy warunki?

    p. m.

  • 20. Data: 2010-06-11 13:40:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Na pewno powinien zapłacić za okres w którym korzystał.
    >
    > Ale jeżeli przyjąć że przystąpił do umowy, to jakie były tej umowy
    warunki?

    1. nie widzialem jeszcze operatora co zawieralby umowe, ktora sie sama nie
    przeksztalca na umowe zawarta na czas nieokreslony

    2. jezeli pierwotna umowa byla na czas okreslony i miala wygasnac a klient
    korzystal to mozna zalozyc ze caly czas na tych samych warunkach wiec i o
    wypowiedzenie trzebaby szukac w umowie.

    nie wiem co za baran chce sie scierac. Ja wyslalbym poleconym i po temacie.
    Wiadomo, ze mailem (bez podpisu) i potw odbioru to pozniej moga z tego
    wyniknac dziwne konsekwencje.

    Chca poleconym wysylasz poleconym. To napewno wystarczy. Nie dziwie sie ze
    nie przyjmuja mailem bo niby jaka jest pewnosci, ze Ty to Ty a nie
    podszywasz sie pod kolege bo chcesz mu zrobic numer

    Icek