  • 1. Data: 2010-06-10 16:11:18
    Temat: wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Z firmą zawarłam umowę na usługę "dostarczania" Internetu .Umowa była
    zawarta na okres 2 lat. Termin tej umowy już minął, a dalsze ich propozycje
    są znacznie niekorzystne w stosunku do propozycji innych firm.

    Opłaciłem fakturę do końca tego miesiąca to znaczy do dnia 30 06.2010 /
    firma zawsze żądała płacenia z góry/ i w uprzejmie pismem wysłanym na ich
    adres elektroniczny / wszystkie informacje tak mi przekazywali/
    poinformowałem ich że z dniem 8.06.2010 roku zaprzestałem korzystania z ich
    łączy i nie zamierzam dalej korzystać z ich usług ponosząc aby uznać to za
    wypowiedzenie umowy.

    Otrzymałem odpowiedź ,że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy
    osobiści i na piśmie.

    Mam pytanie czy nasz wysoki parlament już zdążył uchwalić ustawę regulującą
    te problemy /korespondencja elektroniczna/ i czy tak wysłane wypowiedzenie
    jest ważne, a może są inne przepisy

    Mam wrażenie ,że firma będzie chciała mnie jeszcze naciągnąć na kilka
    faktur

    Jhru

  • 2. Data: 2010-06-10 16:30:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jeśli to wypowiedzenie UPC to wmawiają w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich
    pismem.

    -----

  • 3. Data: 2010-06-10 16:36:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Z firmą zawarłam umowę na usługę "dostarczania" Internetu .Umowa była

    > Otrzymałem odpowiedź ,że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy
    > osobiści i na piśmie.

    a jak masz w umowie ?

    Dla mnie to normalne, ze jak umowe zawieram na pismie to i wypowiedzenie
    beda chcieli na pismie.

    Icek

  • 4. Data: 2010-06-10 16:49:09
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeśli to wypowiedzenie UPC to wmawiają w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich
    pismem.

    > -----

    Co sie pokrywa z prawda :D

    Zawsze przeciez mozna powiedziec ze przyszedl nieczytelny.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 5. Data: 2010-06-10 17:40:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.06.2010 18:36), Icek wrote:

    > a jak masz w umowie ?
    >
    > Dla mnie to normalne, ze jak umowe zawieram na pismie to i wypowiedzenie
    > beda chcieli na pismie.

    Najważniejsze chyba jest czy umowa jest na czas określony czy na czas
    nieokreślony, czy też na czas określony z "automatycznym przejściem w
    umowę na czas nieokreślony".

    Jeżeli to pierwsze, to nic nie trzeba robić. Umowa wygasła i tyle.

    Jak drugie, no to trzeba dostarczyć umowę "normalnie", tj. osobiście lub
    poleconym.

    Jak trzecie, to czy UKOiK nie zakwestionował takiego automatycznego
    przechodzenia umowy "na czas określony"=>"na czas nieokreślony"?

    p. m.

  • 6. Data: 2010-06-10 17:49:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Cze, 18:11, "jhru" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jest ważne, a może są  inne przepisy
    >
    >  Mam wrażenie ,że firma będzie chciała mnie jeszcze naciągnąć na kilka

    A email z certyfikatem i podpisem elektronicznym?

  • 7. Data: 2010-06-10 19:51:38
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > Dla mnie to normalne, ze jak umowe zawieram na pismie to i wypowiedzenie
    > beda chcieli na pismie.
    >

    > Icek

    No może niezbyt precyzyjnie napisałem.

    Umowa była zawarta dnia 17 lutego 2007 roku na okres 24 miesięcy. Żadna ze
    stron niczego nie przedłużała ani nie oświadczała ani nie podpisywała po
    tym terminieczyli po dniu 18 grudnia 2009 roku

    Ja po prostu mailem wysłałem im informację ,że przestaję korzystać z ich
    usług z dniem 8 czerwca 2010 a fakturę zapłaciłem do końca miesiąca czyli
    do 30 czerwca 2010 roku.

    jhru

  • 8. Data: 2010-06-10 20:20:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.06.2010 21:51), jhru wrote:

> [...]
    > ze stron niczego nie przedłużała ani nie oświadczała ani nie
    > podpisywała po tym terminieczyli po dniu 18 grudnia 2009 roku

    A nie ma w regulaminie/umowie nic o tym że umowa automatycznie się
    przedłuża po tych 2 latach?

    > Ja po prostu mailem wysłałem im informację ,że przestaję korzystać z ich
    > usług z dniem 8 czerwca 2010 a fakturę zapłaciłem do końca miesiąca
    > czyli do 30 czerwca 2010 roku.

    Jesteś przedsiębiorcą czy konsumentem?

    p. m.

  • 9. Data: 2010-06-10 20:31:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-10 21:51:38 +0200, "jhru" <j...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > No może niezbyt precyzyjnie napisałem.
    >
    > Umowa była zawarta dnia 17 lutego 2007 roku na okres 24 miesięcy.

    Nie napisałeś co jest w umowie.
    Tzn. czy jest tam zapis o przedłużaniu świadczenia usług w razie
    niewypowiedzenia.

    > Żadna ze stron niczego nie przedłużała

    A w umowie co jest?

    > ani nie oświadczała

    A w umowie co jest?

    > ani nie podpisywała po tym terminie

    A w umowie co jest?

    Bo choć pewnie cię zdenerwować może powtarzenie tego pytania, ale to ty
    masz umowę, więc ją przeczytaj.
    I tam będzie zapisane wszystko, w tym najważniejsze:

    - czy umowa wygasa
    - czy się przedłuża.

    My tego nie zgadniemy, więc musisz przeczytać.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-06-10 20:32:52
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > (10.06.2010 21:51), jhru wrote:
    >
    > A nie ma w regulaminie/umowie nic o tym że umowa automatycznie się
    > przedłuża po tych 2 latach?

    > Jesteś przedsiębiorcą czy konsumentem?
    >
    > p. m.

    Jestem konsumentem ,nie prowadzę żadnej dzialalności gospodarcej ,
    no nie wiem czy regulamin może regulowac przedłużanie umowy

    jhru