  • 1. Data: 2010-06-10 19:39:24
    Temat: zatrudnienie kogos do pomocy w pracach ziemnych?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    może ktoś mnie oświecić jak bezpiecznie zatrudnić kogoś do pomocy - mam
    trochę do zrobienia na działce, koszenie, grabienie, kopanie itp:)
    Chciałbym komuś dać zarobić ( ogłoszenie w gazecie, na forum, coś
    wymyślę:) ) , ale nie wiem jak to załatwić, żeby nie mieć kłopotów, jak
    sobie krzywdę zrobi kosą, albo szpadlem, ew. spadnie z drabiny.... wypadki
    chodzą po ludziach, a nie chcę mieć kłopotów przez czyjś brak wyobraźni.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-06-10 22:46:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zatrudnij na umowe zlecenie to nie bedziesz podpadal pod prawo pracy wiec
    hulaj dusza piekla nei ma