  • 1. Data: 2010-06-10 09:04:28
    Temat: Kara zastępcza za grzywnę a jej wpłata
    Od: Mateusz Kośmider <m...@o...pl>

    Miałem zasądzoną karę grzywny, której nie opłaciłem, bo nie miałem
    pracy. Zgodziłem się na zamianę na karę zastępczą. Tej jednak dotąd nie
    wykonałem, bo dostałem pracę w innym mieście i tam też się
    przeprowadziłem. Stąd też pytania:
    - co się stanie jeśli po prostu wcześniej zasądzoną grzywnę po prostu
    wpłacę wg. wcześniejszego wyroku na wcześniej wskazane konto i kartę
    dłużnika.
    - czy można karę zastępczą przenieść do innego miasta?
    - czy można wnieść o zamianę kary zastępczej na grzywnę? Gotów jestem
    wcześniej dokonać zapłaty owej grzywny, żeby sąd nie potraktował wniosku
    jako uniki czy grę na zwłokę.

    Pomijam temat sprawiedliwości w polskich sądach i to, że nie sposób
    wygrać w błahych sprawach gdy ma się przeciw sobie słowo policjanta. Ono
    jest najwyższym dowodem. Więc proszę o niekomentowanie samej grzywny.
    --
    pozdrawiam
    Mateusz Kośmider

  • 2. Data: 2010-06-10 16:06:47
    Temat: Re: Kara zastępcza za grzywnę a jej wpłata
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Mateusz Kośmider pisze:
> [...]
    > wygrać w błahych sprawach gdy ma się przeciw sobie słowo policjanta. Ono
    > jest najwyższym dowodem. Więc proszę o niekomentowanie samej grzywny.

    Pisz o zmiane na raty a jak nie przejdzie to w kazdej chwili mozesz
    wplacic w kasie sadu .W sadzie zajmuje sie tym sekcja wykonawcza .