  • 1. Data: 2010-06-10 12:56:59
    Temat: poczta, zwroty i pytanie z ciekawosci
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    czy ktos sie moze orientuje co mowia pocztowe przepisy, a moze i nie tylko
    pocztowe, wzgledem działanosci listonosza i jego zagladania do skrzynki pod
    tytulem zwroty?

    skad pytanie
    jako ze mieszkanie w ktorym aktualnie mieszkam bylo wczesniej wynajmowane,
    to i poprzedni niegramotni lokatorzy, nie zawsze we wszystkich instytucjach
    pozmieniali adresy korespondencyjne, w zwiazku z tym, co jakis czas
    przychodzi list z banku czy cos w tym guscie, a czasem zdarza się pomylka
    listonosza

    grzecznie wrzucam wszystko do skrzynki "zwroty", od czasu do czasu
    zaopatrujac koperte dopiskiem, ze taki tu nie mieszka, niedawno mocno sie
    zdziwilem, poniewaz, prawdopodobnie listonosz, oproznil ta skrzynke, ale
    cala jej zawartos polozyl na wierzchu, na skrzynkach, listow z ostatnich
    chyba 6 miesiecy, dosc sporo, niestety nie tylko te zwroty, ale rowniez i
    pomylki, listy ponownie wyladowaly w zwrotach

    mi to osobiscie lata, w koncu nie do mnie, ale jak sie tak chwile
    zastanowic, to sie moze okazac, ze korespondencja do mnie, tez moze gdzies w
    jakis zwrotach lezakowac od miesiecy

    co dalej z takim fantem robic?

  • 2. Data: 2010-06-10 13:30:51
    Temat: Re: poczta, zwroty i pytanie z ciekawosci
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zawiadomić urząd pocztowy oddawczy (tam, skąd wychodzą listonosze.)
    Dziś to trafia sąsiada, pojutrze może trafić Ciebie.
    Niech listonosze szanują robotę!

    PS. Z Polską Pocztą tylko i wyłącznie na piśmie !!!!! ;-)

    -----

  • 3. Data: 2010-06-10 13:31:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Zawiadomić urząd pocztowy oddawczy (tam, skąd wychodzą listonosze.)
    > Dziś to trafia sąsiada, pojutrze może trafić Ciebie.
    > Niech listonosze szanują robotę!
    >
    > PS. Z Polską Pocztą tylko i wyłącznie na piśmie !!!!! ;-)

    Tylko nie wysyłaj listem skargi (hihihi :))

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2010-06-10 13:48:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dziś to trafia sąsiada, pojutrze może trafić Ciebie.

    dlatego napisalem to
    "ale jak sie tak chwile zastanowic, to sie moze okazac, ze korespondencja do
    mnie, tez moze gdzies w
    jakis zwrotach lezakowac od miesiecy"

    zajrze dzisiaj do "zwrotow" i ewentualnie splodze jakies pisemko

  • 5. Data: 2010-06-10 13:51:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > korespondencja do mnie, tez moze gdzies w
    > jakis zwrotach lezakowac od miesiecy"
    >
    > zajrze dzisiaj do "zwrotow" i ewentualnie splodze jakies pisemko

    Obawiam się, że od kiedy skrzynki nie należą do poczty, to nikt od
    nich do zwrotów nie zagląda, ponieważ:

    1. listonosz nie ma klucza do zwrotów
    2. niby dlaczego miałby zaglądać listonosz PP, a nie na przykład inpostu?
    3. Dlaczego miałby zaglądać jakikolwiek listonosz, a nie właściciel
    skrzynki? Jak sobie przed domem zrobię swoją skrzynkę, a obok "zwroty",
    to przecież nie zmuszę wszystkich doręczycieli, aby tam zaglądali.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-06-10 14:17:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:huqql8$n9v$...@n...onet.pl...

    > Obawiam się, że od kiedy skrzynki nie należą do poczty, to nikt od nich
    > do zwrotów nie zagląda, ponieważ:

    to jest wlasnie to co probuje ustalic ;)

  • 7. Data: 2010-06-10 16:15:20
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No i sam widzisz, że trzeba było głosować przeciw UE :-))

    -----

  • 8. Data: 2010-06-10 16:58:37
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    szerszen pisze:

    > to jest wlasnie to co probuje ustalic ;)

    No to z całą pewnością informuję cię, że nikt tam nie zagląda.
    Przynajmniej w moim bloku.

    Shrek.

  • 9. Data: 2010-06-10 20:43:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 14:56:59 +0200, szerszen napisał(a):

> [...]
    >
    > mi to osobiscie lata, w koncu nie do mnie, ale jak sie tak chwile
    > zastanowic, to sie moze okazac, ze korespondencja do mnie, tez moze gdzies w

    trochę brakuje regulacji prawnych w tym zakresie,
    liczących się na rynku operatorów pocztowych jest kilku i sprawa zwrotów
    chyba nie została uregulowana

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.ph

  • 10. Data: 2010-06-11 06:35:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > No to z całą pewnością informuję cię, że nikt tam nie zagląda.
    > Przynajmniej w moim bloku.

    to wiem, ale czy ma obowiazek? ;)