  • 11. Data: 2005-08-30 19:44:03
    Temat: Re: wymiana dowodu osobistego - odpis aktu małżeństwa
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

    Nie wiem o jakiej lokalizacji mowa ale jak ja wymieniałem DO w Wawie to
    miałe AM i jego ksero oryginał był do wglądu natomiast babka w urzędzie
    wzięłą ksero postawiła pieczątkę "zgodne z oryginałem" i dozcepiła do
    dokumentacji. Oryginału nie powinienieś oddawać ani Ty ani Żona.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 12. Data: 2005-09-01 08:27:43
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    kam napisał(a):

    > a co niby zmienia się w odpisie starszym niż 3 miesiące?

    Ludzie sie pobierają i ludzie się rozwodzą. Nie zawsze odpis aktu sprzed
    lat jest aktualny. Poza tym nie ja to wymyśliłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 13. Data: 2005-09-01 08:57:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Beniamin napisał(a):

    > Ludzie sie pobierają i ludzie się rozwodzą. Nie zawsze odpis aktu sprzed
    > lat jest aktualny. Poza tym nie ja to wymyśliłem.

    Ale mimo rozwodu ODPIS nie zmienia swojej treści, prawda?

    M.