  • 1. Data: 2005-08-30 10:08:23
    Temat: FIFG
    Od: "Karla" <k...@w...pl>

    Piszę pracę na temat oceny podniesienia konkurencyjności polskiego rybołówstwa
    bałtyckiego dzięki wykorzystaniu funduszu strukturalnego FIFG. Potrzebne mi są
    dane, prognozy na temat konkrencyjności rybołówstwa. Czy ktoś mógłby mi pomóc?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2005-08-30 12:18:46
    Temat: Re: FIFG
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Karla napisał(a):
> [...]
    > dane, prognozy na temat konkrencyjności rybołówstwa. Czy ktoś mógłby mi pomóc?

    To masz przechlapane. Sam tytuł twojej pracy to jedna wielka
    sprzeczność. Fundusze strukturalne nie podnoszą konkurencyjności tylko
    zniekształcają rynek.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam