  • 11. Data: 2004-01-15 13:27:48
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > W takim wypadku logicznie rzecz biorac byloby jeszcze gorzej, bo wymiana
    > *jakiegokolwiek* podzespolu moglaby byc pretekstem do zabrania licencji.

    nie przesadzajmy - masz zestaw komputery, wymieniasz procesor ale w
    dalszym ciagu jest to zestaw komputerowy.
    Jak zmienie szybe w samochodzie to nie trace dowodu rejestracyjnego :>

  • 12. Data: 2004-01-15 13:45:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    | wrote:

    > 01/15/2004 02:18 PM | bosz:
    >
    > W takim wypadku logicznie rzecz biorac byloby jeszcze gorzej, bo wymiana
    > *jakiegokolwiek* podzespolu moglaby byc pretekstem do zabrania licencji.

    Wg CHORYCH pomyslow MS moze tak..

    Lecz wymiana elementu w samochodzie na iny niepowoduje utraty homologacji.

    Komputer ineprzestaje byc TYM SAMYM komputerem po wymianieplyty glownej
    bedzie zmodernizowanym ale tym samym.

    (Mile Panie W US Pamu zaswiadcza..)

    Czy licencja OEM zakazuje uzywania POMODERNIZACJI komputera z ktorym byla
    oplacona ?

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-01-15 14:34:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@p...srem.pl news:bu62fd$5o1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > dzieki
    > juz lookam !

    Warto dodac iz w/w list to wlasne przemyslenia pana arnolda, z ktorych
    zreszta smieje sie pol internetu (tak samo jak z tego ze od TPSA i Dialogu
    zazadal aby oddawali mu 50% swojego dochodu etc...) i radze skonsultowac je
    z prawnikiem przed ew. wprowadzeniem w zycie.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-01-15 14:35:42
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    > geiger rzecze:

    OEMie

    > A my na to, że babka oszukała Cię i M$ próbuje wyłudzić od Ciebie
    pieniądze.
    > Nie daj się zrobić na frajera.
    >
    > Zobacz sobie na link z mojej stopki.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >
    > --
    > http://www.sti.org.pl/oem.htm

    I co, ktoś się na te bujdy na resorach łapie?

  • 15. Data: 2004-01-15 14:36:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@p...srem.pl news:bu60ml$qja$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Witam !
    > Babka na infolinii microsoftu powiedziala mi, ze system windows xp w
    > OEMie przypisuje sie do plyty glownej i jezeli zmienie plyte to strace

    Plyte glowna mozesz wymieniac w ramach jej gwarancji, rowniez na nowszy
    model (mozna znalezc plyte ktora ma np 3 lata gwarancji, lub umowic sie z
    sklepem w ktorym kupujesz).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 16. Data: 2004-01-15 14:37:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@p...srem.pl news:bu625f$498$1@atlantis.news.tpi.pl

    > glowna musi byc ta sama - inaczej trace licencje - po prostu nie mozna
    > wymieniac plyty glownej w swoim kompie ;d chore

    Jezeli nie zgadzasz sie na taka umowe z microsoftem to zaopaczyc sie mozesz
    zawsze w produkt konkurencji (np Linux) lub tez mozesz nabyc wersje pelna -
    Box, ktorej uzywasz do woli.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-01-15 15:16:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Jan 2004 13:21:48 +0100, w <bu60ml$qja$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał(-a):

> [...]
    > przypisuje sie do plyty glownej i jezeli zmienie plyte to strace licencje
    > .... przeciez to chore ... co Wy na to ?

    Że Microsoft ma niekompetentnych pracowników na infoliii... zresztą nic nowego.
    Spokojnie możesz płyte wymienić i powinni ją zaktywować bez żadnego "ale".

    Generalnie w przypadku XP najmniej stresowy jest piracki Professional :]

  • 18. Data: 2004-01-15 15:22:15
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > nie przesadzajmy - masz zestaw komputery, wymieniasz procesor ale w
    > dalszym ciagu jest to zestaw komputerowy.
    > Jak zmienie szybe w samochodzie to nie trace dowodu rejestracyjnego :>

    A jezeli zmienisz silnik musisz zmienic dowod rejestracyjny ;)
    Dawid

  • 19. Data: 2004-01-15 15:25:56
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał(-a):

> [...]

    Generalnie w przypadku XP najmniej stresowy jest piracki Professional :]

    Ja mialem podobny problem, dodalem troche pamieci i wyciagnalem z komputera
    cd-rom a jak pobieralem aktualizacje sprawdzili to no i musialem
    zaktualizowac cd-key.
    Za to kochamy Microstoft i Bill'a Gates'a ;)))
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 20. Data: 2004-01-15 15:26:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Anzelmo rzecze:
    [..]
    > I co, ktoś się na te bujdy na resorach łapie?

    Wyrok sądu nazywasz bujdami na resorach?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info