  • 1. Data: 2004-01-15 10:29:54
    Temat: zapis dzailki budowlanej
    Od: "Ryszard k." <x...@w...pl>

    Witam.

    Mam taki problem. Moi rodzice , chca mi zapisac dzialke. Jest to dzialk o
    wielkosci 50 arow. U notariusza okazalo sie, ze bedzie nas to kosztowalo
    okolo 3 500 pln (a moze nawet wiecej). Czy jest moze jakis sposob na
    zmniejszenie tych kosztow :(.

    Pozdrawiam
    Rysiek.

  • 2. Data: 2004-01-15 11:54:38
    Temat: Re: zapis dzailki budowlanej
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Ryszard k. wrote:

> [...]
    > wielkosci 50 arow. U notariusza okazalo sie, ze bedzie nas to kosztowalo
    > okolo 3 500 pln (a moze nawet wiecej). Czy jest moze jakis sposob na

    no pewnie...
    Najtaniej jest gdy rodzice umra... ale chyba nie o to Panu chodzi.

    Niemniej jednak jesli nie jest Panu to potrzebne teraz, by ala dzialka byla
    panska, mozna dostac "czesc" czyli wspolwlasnosc w czesci ulamkowej...
    A reszte jak umra... albo wczesniej

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-15 13:24:40
    Od: "Ryszard k." <x...@w...pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > no pewnie...
    > Najtaniej jest gdy rodzice umra... ale chyba nie o to Panu chodzi.
    Napewno nie .

    > Niemniej jednak jesli nie jest Panu to potrzebne teraz, by ala dzialka
    byla
    > panska, mozna dostac "czesc" czyli wspolwlasnosc w czesci ulamkowej...
    > A reszte jak umra... albo wczesniej
    Niestety musze przepisac cala wlasnosc. Przepisanie najpierw czesci a
    pozniej reszty raczej nie powinno obnizyc kosztow.

    Dzieki za odpowiedz i czekam na kolejne propozycje rozwiazania tego problemu
    :).
    Rysiek.

  • 4. Data: 2004-01-15 13:42:15
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Ryszard k. wrote:

> [...]
    > Niestety musze przepisac cala wlasnosc. Przepisanie najpierw czesci a
    > pozniej reszty raczej nie powinno obnizyc kosztow.

    Skoro Pan MUSI to jakiej pomocy Pan oczekuje ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-15 14:10:31
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Rozwaz umowe dozywocia. Rodzice przekazuja Ci dzialke w zamian za dozywotni
    wikt i opierunek. Blizej wyjasni Ci notariusz. Fiskus niestety w takim
    przypadku nic nie dostanie.
    AR

  • 6. Data: 2004-01-15 15:02:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2004, Ryszard k. wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Mam taki problem. Moi rodzice , chca mi zapisac dzialke.

    Ja tylko z dociekliwości: masz na myśli "zapis testamentowy" ?

    pozdrowienia, Gotfryd