  • 21. Data: 2004-01-15 15:29:04
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    news:bu6bek$s8k$1@news.onet.pl...
    > Anzelmo rzecze:
    > [..]
    >
    > Wyrok sądu nazywasz bujdami na resorach?
    >
    > Arek
    >
    > --
    > http://www.hipnoza.info

    Nie hipnotyzuj, proszę ;)
    Twoją stronę tak nazywam.

  • 22. Data: 2004-01-15 15:37:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Anzelmo rzecze:
    > Twoją stronę tak nazywam.

    Skoro istnieje to nie może być bujdą.

    Chyba, że chodzi Ci o jakąś informację na niej zawartą?
    Jeśli tak to konkret poproszę - co jest tam bujdą ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 23. Data: 2004-01-15 15:41:23
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    > Anzelmo rzecze:
    >
    > Skoro istnieje to nie może być bujdą.

    Nie neguję istnienia strony.

    > Chyba, że chodzi Ci o jakąś informację na niej zawartą?
    > Jeśli tak to konkret poproszę - co jest tam bujdą ?

    Dramatyczny brak konkretów
    ;)

  • 24. Data: 2004-01-15 15:57:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Anzelmo rzecze:
    > Dramatyczny brak konkretów

    Popatrzmy:
    "orzeczenie NSA z dnia 24 listopada 2003 w składzie 7 sędziów sygnatura FSA 2/03"

    To konkret, aż boli.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 25. Data: 2004-01-15 15:57:39
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał w wiadomości
    > baba powiedziala, ze mysz moge wywalic i zmienic na nowa (nawet jezeli to
    > ona byla tym istotnym elementem komputera podczas zakupu windy), ale plyta
    > glowna musi byc ta sama - inaczej trace licencje - po prostu nie mozna
    > wymieniac plyty glownej w swoim kompie ;d chore

    jak slucham tego wszystkiego to rzygac sie chce.. .. kupujemy winde np z
    mysza i juz nasz caly komp jest objety licencja.. czyli mozemy pierwszego
    dnia wymienic na inna myszke , hdd, procek i cd a zostawiamy plyte glowna z
    kilkoma innymi podzespolami .. i dalej bedzie nas obejmowala licencja.. na
    drugi dzien wymieniamy te elementy ktore zostawilismy dnia pierwszego i
    ..dalej obejmuje mas licencja.. natomiast wymiana wszystkich podzespolow
    czyli w istocie przeniesienie licencji na inna jednostke jest niedozwolone..
    tyle wytyczne m$ ale ciekawi mnie jak odbiorca indywidualny mialby byc pod
    tym wzgledem sprawdzany kiedy nie musi miec zadnych rachunkow.. co innego
    przedsiebiorca...

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-01-15 18:25:14
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > A jezeli zmienisz silnik musisz zmienic dowod rejestracyjny ;)
    > Dawid

    niby tak - ale na to sa zapisy w prawie a na postepowanie MS nie.

  • 27. Data: 2004-01-16 11:21:15
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-15 16:57, Użytkownik Arek napisał:

    > Anzelmo rzecze:

    > Popatrzmy:
    > "orzeczenie NSA z dnia 24 listopada 2003 w składzie 7 sędziów sygnatura
    > FSA 2/03"
    >
    > To konkret, aż boli.

    Anzelmo - co Ty na to?

    marcin

  • 28. Data: 2004-01-16 11:48:31
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    | glowna musi byc ta sama - inaczej trace licencje - po prostu nie mozna
    | wymieniac plyty glownej w swoim kompie ;d chore

    Musiales ja zle zrozumiec albo wprowadzila ciebie w blad.

    Jesli kupisz MS Mysz + Win OEM to mozesz to uzyc w dowolnym kompie, a wic
    jesli zmienisz plyte a caly czas masz mysz to masz wazna licencje.

    Istotne jest to z jakim sprzetem jest ta licencja zwiazana i jesli jest
    zwiazana z MS Mysza to niby jak ma przejsc na plyte. Firma MS nawet nie wie
    jaka ty masz plyte.

    A.

  • 29. Data: 2004-01-16 12:00:18
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    > Witam !
    > Babka na infolinii microsoftu powiedziala mi, ze system windows xp w OEMie
    > przypisuje sie do plyty glownej i jezeli zmienie plyte to strace licencje
    > .... przeciez to chore ... co Wy na to ?

    Zaraz, chwileczkę...
    (Uwaga, mówię o czymś na czym się nie znam ;) Przecież jeśli licencja bez
    problemu przechodziła by na kolejne podzespoły to mieli byśmy w zasadzie ZWYKŁĄ
    LICENCJĘ na jeden komputer! W związku z tym musi być ona w ten sposób ogranicznona.
    Mam rację ?

  • 30. Data: 2004-01-16 12:20:08
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szwaczu wrote:

> [...]
    > problemu przechodziła by na kolejne podzespoły to mieli byśmy w zasadzie
    > ZWYKŁĄ LICENCJĘ na jeden komputer! W związku z tym musi być ona w ten

    Prszoe zwrocic uwage, ze problem jest "stawiany na glowie".
    Licencja jest na program i jest dla uzytkownika ktory kupuje
    SPRZET.

    A uzytkownik kupuje KOMPUTER i nie obchodzi go, co jest w srodku
    (jesli chodzi o numery seryjne i.t.p.)
    To polska specjalnosc, ze kazdy chce wiedziec dokladnie co w kompie jest..

    Komputer nie przestaje byc w siwetleprawa tym samym komputerem,
    gdy mu sie lyte glowna na inna zmieni niezaleznie czy na warunkach
    gwarancji, czy nie. To sie nazywa MODERNIZACJA sprzetu.

    Nie mam takiego OEM-a wiec powiedzcie mi prosze,
    czy jest tam cos napisane o zakazie modernizacji sprzetu,
    dla ktorego jest licencja ?

    Boguslaw