  • 11. Data: 2004-10-06 09:54:32
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:45:48 +0200, Paweł K <p...@w...pl> napisał:

    > pytam sie o to dlatego ze prawnik i to nie jeden bo az trzech u ktorych
    > bylem powiedzieli mi ze ojcem bedzie nadal osoba z ktora matka otrzymala
    > rozwod przez trzystta dni od orzeczenia sadu a nie osoba z ktora matka
    > wziela slub po uzyskaniu rozwodu a jednoczesbie przed narodzinami
    > dziecka?

    Chrzanili głupoty. Ojcem jest maż matki. Art 62 paragraf 2 kro. Wprost i
    konkretnie do tego przypadku:

    "Jeżeli dziecko urodziło się przed upływem trzystu dni od ustania lub
    unieważnienia małżeństwa, lecz po zawarciu przez matkę drugiego małżeństwa
    domniemywa się, że pochodzi ono od drugiego męza."

    Owe 300 dni odnosi się do orzeczenia separacji, czyli rozwodu
    ZChNowskiego. Skutek taki jak rozwód, ale nadal są małżeństwem, czyli
    wszystko po bozemu.

    > Aby ta osoba byla ojcem prawnicy powiedzieli ze nalezy zalozyc sprawe o
    > zaprzeczenie ojcostwa.
    > Wziecie slubu po uzyskaniu rozwodu a jednoczesnie przed narodzinami
    > dziecka zdanie tych prawnikow niczego nie zmienia poniewaz i tak przez
    > trzysta dni

    Radziłbym zmienić prawników. A najlepiej kupić Kodeks Rodzinny i
    Opiekuńczy , zamarkerować art 62 par. 2 i podstawić im pod nos z pytaniem
    dlaczego chrzanią głupoty.

    > po rozwodzie ojcem ma byc byly maz kobiety
    > Bardzo prosze o wyjasnienie tego, bo ja juz mam w tej chwili wioelki

    Ojcem jest mąż matki. Nawet jeśli matka powie "TAK" pomiędzy jednym
    skurczem a drugim.

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2004-10-06 12:26:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Maz matki jest uważany za ojca dziecka nawet jeżeli dziecko urodzi się
    za
    > dzwiami sali ślubów w USC (abo w kruchcie po konkordatowym, ale nie
    > zawsze). W ciągu 6 miesięcy może wystapić o zaprzeczenie ojcostwa.
    Jezeli
    > jednak dziecko urodziło się po 180 dniu od slubu, lub wiedział, że zona
    > poszła do ślubu z brzuchem musi wykazać niepodobieństwo swego ojcostwa.

    badanie dna chyba wystarczy

    > Czyli albo ze oni do slubu nic i po slubie też nic albo wykluczające
    > ojcostwo badania - niekoniecznie DNA.

    Wiesz, on moze sie po roku dowiedziec ze to nie jesgo dziecko, udowodnic
    jest prosto,
    co wtedy , powioedza przykro nam minelo 6 miesiecy plac Pan, czy jest
    szansa by to odkrecic.
    Bo jezeli nie to nie zdziwila by mnie w takim momencie zbrodnia, bo mozna
    oszalec,
    sasiad Ci kobiete bzyka a Ty masz jeszcze alimenty placic :))))

    P.

  • 13. Data: 2004-10-06 13:02:10
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie chodzi mi o to kto jest ojcem biologicznym tylko o to kto jest ojcem z
    > punktu prawnego

    A dlaczego powtórzyłeś to pytanie pod moim postem, mimo, że już otrzymałeś
    odpowiedź ?

    Monika

  • 14. Data: 2004-10-06 13:02:53
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > pytam sie o to dlatego ze prawnik i to nie jeden bo az trzech

    Hmmm...
    jesteś pewien, że to byli prawnicy ? ;)

    pozdr

    Monika

  • 15. Data: 2004-10-06 14:45:07
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    sluchaj palancie
    wiem czyje to jest dziecko wiem ze jest moje i nie chce zeby mialo cos
    wspolnego z tamtym burakiem
    jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem imbecylem i
    wiesniakiem po podstawowce

    Użytkownik "Przemek R."

  • 16. Data: 2004-10-06 14:49:20
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >Wiesz, on moze sie po roku dowiedziec ze to nie jesgo dziecko, udowodnic
    >jest prosto,
    >co wtedy , powioedza przykro nam minelo 6 miesiecy plac Pan, czy jest
    >szansa by to odkrecic.
    W takim wypadku pozew może wnieść prokurator, ale wyłącznie, gdy będzie
    to uzasadnione dobrem dziecka.

  • 17. Data: 2004-10-06 14:52:33
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    jestem pewien ze to byla to prawnik (pani adwokat i jej asystent), jedna z
    uznanych za lepszych prawnikow w calej warszawie

  • 18. Data: 2004-10-06 18:19:15
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Paweł K napisał(a) w wiadomości
    > jestem pewien ze to byla to prawnik (pani adwokat i jej asystent), jedna z
    > uznanych za lepszych prawnikow w calej warszawie

    Idź zażądaj zwrotu pieniędzy za poradę, pokaż jej wskazany przepis kodeksu
    rodzinnego i opiekuńczego, a następnie zrób jej odpowiednią reklamę.
    A swoją drogą to straszne, ze to był jeden z *lepszych* prawników w Warszawie.

    --
    JOHNSON :)

  • 19. Data: 2004-10-06 18:20:34
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]

    > wspolnego z tamtym burakiem
    > jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem imbecylem i

    Z tego co tu kiedyś wyczytałem to przemek r. jest jeszcze uczniem szkoły
    podstawowej.

    --
    JOHNSON :)

  • 20. Data: 2004-10-06 18:21:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W takim wypadku pozew może wnieść prokurator, ale wyłącznie, gdy będzie
    > to uzasadnione dobrem dziecka.

    tak to nigdy nie bedzie, bo kazdy powie ze kazda jedna zlotowka sie
    przyda,
    ale czemu ktos ma placic za nie swoje dziecko? A nie prawdziwy ojciec?

    P.