  • 1. Data: 2004-10-05 11:37:29
    Temat: zamówienia publiczne a spółka zależna
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Czy jeśli przedsiębiorcę obowiązuje procedura zamówień publicznych, a
    chciałby dokonać zamówienia u przedsiębiorcy, którego w 100% jest
    właścicielem, to czy jest jakakolwiek przesłanka ku temu, by procedury
    zamówienia publicznego nie stosować lub ją ograniczyć? Znacie jakiś przepis
    szczególny, który mi umknął?

    p.
    W,

  • 2. Data: 2004-10-06 13:18:37
    Temat: Re: zamowienia publiczne a spolka zalezna
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/5/2004 1:37 PM, Wirtualna wrote:

> [...]
    > zamówienia publicznego nie stosować lub ją ograniczyć? Znacie jakiś przepis

    A po co miałby organizować przetarg, jeżeli wie co i u kogo chce kupić?

    Tak sobie napisałem, bo mi się skojarzyło z tymi, co maja procedury
    przetargowe, a "wiedzą" co chca kupić i u kogo i urzadzają hucpę z
    gimnastykowaniem się, by wyszło na tego, na którego ma wyjść.

    Tak i nie.

    http://www.uzp.gov.pl/prawo/ustawa_tekst_jednolity.h
    tml

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-10-08 07:07:40
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > On 10/5/2004 1:37 PM, Wirtualna wrote:
    > A po co miałby organizować przetarg, jeżeli wie co i u kogo chce kupić?
    Bo ustawa mu nakazuje.

    > Tak sobie napisałem, bo mi się skojarzyło z tymi, co maja procedury
    > przetargowe, a "wiedzą" co chca kupić i u kogo i urzadzają hucpę z
    > gimnastykowaniem się, by wyszło na tego, na którego ma wyjść.
    a jesli spolka ma spoleczke zalezna (100% udzialow - np. przejeta za dlugi)
    i chce, aby ta produkowala na jej potrzeby? Czy koniecznoscia bedzie
    przejecie spolki zaleznej przez dominujaca - pchanie sie w uklad
    "aquisition" to skomplikowane przedsiewiecie.

    > http://www.uzp.gov.pl/prawo/ustawa_tekst_jednolity.h
    tml
    wiesz, ustawe to ja znam.

    p.