  • 1. Data: 2004-10-05 12:18:48
    Temat: Dostaję pogróżki
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Dostaje pogróżki SMS_em wysyłane przez bramkę esemesową jak z tym walczyć

    Gdzie się z tym udać? Mam tylko 13 cyfrowy numer 102021 ....itd.

  • 2. Data: 2004-10-05 12:18:55
    Temat: Re: Dostaję pogróżki
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-05 14:18, Seba rzecze:
    > Dostaje pogróżki SMS_em wysyłane przez bramkę esemesową jak z tym walczyć
    > Gdzie się z tym udać? Mam tylko 13 cyfrowy numer 102021 ....itd.

    Nigdzie. To jakiś tchórz albo "dowcipniś" , czym się chcesz przejmować?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 3. Data: 2004-10-05 12:59:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2004 14:18:55 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Dnia 2004-10-05 14:18, Seba rzecze:
    >
    > Nigdzie. To jakiś tchórz albo "dowcipniś" , czym się chcesz przejmować?

    Powiedział ten, co nigdy nikomu nie groził...

    Vide archiwum geupy...

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 4. Data: 2004-10-05 13:37:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Nigdzie. To jakiś tchórz albo "dowcipniś" , czym się chcesz przejmować?

    Arku ... popieram ... każdy kto komukolwiek groził w anonimowy sposób
    to *tchórz* , *dowcipniś* , a do tego ... :)

    Pozdrówka.
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-05 14:51:47
    Od: "TireX" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dostaje pogróżki SMS_em wysyłane przez bramkę esemesową jak z tym walczyć
    >
    > Gdzie się z tym udać? Mam tylko 13 cyfrowy numer 102021 ....itd.

    Podaj mi na priv dokladny text ( bez grozb)
    Jezeli jest to przez bramke to czesto jest info na jakiej stronie jest
    bramka.
    Moze byc to na poczatku po slowie Od: ... lub na samym koncu.

    Ja namierzylem takiego zartownisia - i zapewniam ze jest to mozliwe.

  • 6. Data: 2004-10-05 19:37:13
    Od: "Necro" <m...@p...pl>

    zawsze jeszcze istnieje możliwość zablokowania wiadomości przychodzących z
    internetowej bramki sms. ewentualnie zmiana numeru.

  • 7. Data: 2004-10-05 20:56:37
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dostaje pogróżki SMS_em wysyłane przez bramkę esemesową jak z tym walczyć
    >
    > Gdzie się z tym udać? Mam tylko 13 cyfrowy numer 102021 ....itd.

    zgodnie z prawem jest to przestepstwo.
    Kiedys mialem podobna sytuacje, ale do kolezanki przychodzily smsy z
    konkretnego telefonu.
    Jesli zglosilibysmy to na policje, koles by siedzial (to byl telefon na
    karte)
    Wystepuje sie wtedy w drodze postepowania do prokuratury o nakaz na
    sprawdzenie serwerow operatorow itp.

    Ja narazie radze sie nie przejmowac, moze ten dowcipnis stanie sie bardziej
    odwazny i zrobi blad.