  • 1. Data: 2004-10-05 14:13:54
    Temat: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    witam,
    Kto bedzie ojcem dziecka jesli urodzi sie ono w ciagu 300 dni od orzeczenia
    rozwodu, a matka przed jego urodzeniem wezmie ponownie slub. Ktory maz
    bedzie z prawnego punktu widzenia ojcem tego dziecka?
    Pawel

  • 2. Data: 2004-10-05 15:17:55
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 16:13:54 +0200, Paweł K <p...@w...pl> napisał:

> [...]
    > rozwodu, a matka przed jego urodzeniem wezmie ponownie slub. Ktory maz
    > bedzie z prawnego punktu widzenia ojcem tego dziecka?

    Ojcem bedzie mąż matki.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-05 19:33:04
    Od: "Necro" <m...@p...pl>

    Mimo wszystko rozsądek wskazuje, że ojcem będzie ten, kto dziecko "zrobił".

  • 4. Data: 2004-10-06 05:51:01
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Necro" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mimo wszystko rozsądek wskazuje, że ojcem będzie ten, kto dziecko
    "zrobił".

    Przypominam, że to grupa prawna, a z punktu widzenia prawa nie zawsze ten co
    "dziecko zrobił" jest ojcem.

    Monika

  • 5. Data: 2004-10-06 06:58:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 21:33:04 +0200, Necro <m...@p...pl> napisał:

    > Mimo wszystko rozs?dek wskazuje, ?e ojcem b?dzie ten, kto dziecko
    > "zrobi?".

    Taaa...

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-06 09:25:22
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    nie chodzi mi o to kto jest ojcem biologicznym tylko o to kto jest ojcem z
    punktu prawnego

  • 7. Data: 2004-10-06 09:27:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:25:22 +0200, Paweł K <p...@w...pl> napisał:

    > nie chodzi mi o to kto jest ojcem biologicznym tylko o to kto jest ojcem
    > punktu prawnego

    Odpowiedzi udzielono. Mąż matki.

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-06 09:41:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Odpowiedzi udzielono. Mąż matki.

    a jezeli wybzykal ja sasiad czy jest szansa na .. nie wiem jak to po
    Waszemu powiedziec,
    "wyzbycie sie praw ojcowskich" przy jednoczesnym zwrocie wplaconych
    alimentow (jezeli takie byly)

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 9. Data: 2004-10-06 09:45:48
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    pytam sie o to dlatego ze prawnik i to nie jeden bo az trzech u ktorych
    bylem powiedzieli mi ze ojcem bedzie nadal osoba z ktora matka otrzymala
    rozwod przez trzystta dni od orzeczenia sadu a nie osoba z ktora matka
    wziela slub po uzyskaniu rozwodu a jednoczesbie przed narodzinami dziecka?
    Aby ta osoba byla ojcem prawnicy powiedzieli ze nalezy zalozyc sprawe o
    zaprzeczenie ojcostwa.
    Wziecie slubu po uzyskaniu rozwodu a jednoczesnie przed narodzinami dziecka
    zdanie tych prawnikow niczego nie zmienia poniewaz i tak przez trzysta dni
    po rozwodzie ojcem ma byc byly maz kobiety
    Bardzo prosze o wyjasnienie tego, bo ja juz mam w tej chwili wioelki metlik
    jesli chodzi o ta sprawe

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsffy77ewmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 10. Data: 2004-10-06 09:47:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:41:41 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > a jezeli wybzykal ja sasiad czy jest szansa na .. nie wiem jak to po
    > Waszemu powiedziec,
    > "wyzbycie sie praw ojcowskich" przy jednoczesnym zwrocie wplaconych
    > alimentow (jezeli takie byly)

    Maz matki jest uważany za ojca dziecka nawet jeżeli dziecko urodzi się za
    dzwiami sali ślubów w USC (abo w kruchcie po konkordatowym, ale nie
    zawsze). W ciągu 6 miesięcy może wystapić o zaprzeczenie ojcostwa. Jezeli
    jednak dziecko urodziło się po 180 dniu od slubu, lub wiedział, że zona
    poszła do ślubu z brzuchem musi wykazać niepodobieństwo swego ojcostwa.
    Czyli albo ze oni do slubu nic i po slubie też nic albo wykluczające
    ojcostwo badania - niekoniecznie DNA.

    --
    Falkenstein